МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК СЦЕНІЧНОГО ЧИТАННЯ В РОБОТІ НАД ЛІТЕРАТУРНИМ ТВОРОМ

  • Т.Д. Петрик
Ключові слова: художнє слово, літературний текст, репертуар, ідея твору, завдання читця, дія словом

Анотація

У статті розглядаються основні принципи роботи над літературним текстом для народження виразного емоційного художнього слова.

Посилання

1. Гладишева А.О. Сценічна мова / Гладишева А.О. – К.: КІТМ, 1999.–204 с.
2. Черкашин Р.О. Художнє слово на сцені / Черкашин Р.О. – К.:Просвіта, 1989. – 369 с.
3. Голдовская М.М. Творчість і техника / Голдовская М.М. – М.:Речь, 1986. – 515 с.
4. Немирович-Данченко В.І. Рецензії. Очерки. Статті. Інтерв’ю. Замітки / Немирович-Данченко В.І. - М.: ВТО, 1980. - 287 c.
5. Журавльов Д.М. Об искусстве чтеца / Журавльов Д.М. – М.:Речь, 1974. – С. 5-7 (Б-ка «В помощь художественной самодеятельности»; № 22)
Опубліковано
2023-06-21
Як цитувати
Петрик, Т. (2023). МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК СЦЕНІЧНОГО ЧИТАННЯ В РОБОТІ НАД ЛІТЕРАТУРНИМ ТВОРОМ. Педагогічні науки: теорія та практика, (2), 100-106. вилучено із http://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/article/view/3668
Розділ
РОЗДІЛ I. ЗАГАЛЬНА ПЕДАГОГІКА ТА ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ