ЦЕНР ДИТЯЧОЇ ТВОРЧОСТІ ЯК РЕАБІЛІТАЦІЙНИЙ ПРОСТІР

  • Т.В. Cіроткіна
Ключові слова: центр дитячої творчості, діти з особливими потребами, соціалізація, творчість, реабілітація

Анотація

Перспективна область діяльності позашкільних закладів досить різноманітна та багатостороння. Вона включає безліч напрямів, а також передбачає можливість роботи з дітьми з особливими потребами. У статті розглядаються напрями роботи центрів дитячої творчості, у тому числі і реабілітаційний напрямок, що передбачає нові прогресивні можливості розвитку позашкільних закладів.

Посилання

1. Вайнбаум Я.С. Дозирование физических нагрузок школьников. - М.: Просвещение, 1991. – 64 с.
2. Вільчинський Е.С. Фізичну культуру – у повсякденний побут вихованців// Позаурочна виховна робота в школах інтернатах: Для вихователів, вчителів, директорів, працівників органів народної освіти. Балуба А.М., Балуба І.А., Вільчинський Е.С. та ін. - К., 1993. - С. 97 – 109.
3. Закон Украині “Про позашільну освіту”. [Електронний ресурс ]. - Режим доступу: http://vi-leghas.ua/content/view/116/1/
4. Керівники трьох профільних міністерств визначили комплекс негативних чинників, які впливають на стан фізичного здоров’я підлітків.[Електроний ресурс]. – Режим доступу : http://www.moz.gov.ua/.
5. Кокун О.М. Фізична культура та спорт як невід’ємна складова здорового способу життя підлітків та юнаків // Практична психологія та соціальна робота. – 2006. - №10. – С.38 – 41.
6. Колупаєва А.А. Засадничі понятійно-термінологічні визначення інклюзивної освіти //Дефектологія. Науково – методичний журнал. – 2009.- №2(52) – С.3 – 8.
7. Малофеев Н.Н. Западная Европа: Эволюция отношения общества и государства к лицам с отклонениями в развитии. – М.: Издательство «Экзамен», 2003. – 256 с.
8. Мачулина И.И. Творческая активность личности как необходимое условие её социализации//Вчені записки Харьківського гуманітарного університету «Народна українська академія» [Текст] – Харьків: Вид-во НУА т.13 к.1 - 2007. - С.186-193.
9. Соціальна педагогіка. Навчальний посібник /За ред.. А.Й.Капської. – К.: Центр навчальної літератури, 2000. - 264 с.
10. Соціальна педагогіка: Підручник /За ред. А.Й.Капської – Київ: Центр навчальної літератури, 2003. – 256 с.
11. Социологический энциклопедический словарь. На русском, английском, немецком, французком и чешском языках. / Редактор - координатор – академик РАНГ.Р.Осипов. – М.: Издательская группа ИНФРА М – НОРМА, 1998. – 488 с.
12. Тараканова А.П. Хореографічні гуртки та їх роль у виховній роботі з дітьми //Світ Виховання. – 2006. - №6(19) – С.32-34.
13. Управління позашкільним педагогічним процесом: посібник для педагогів. – Запоріжжя: Запоріжський Інститут Удосконалення вчителів, 1993. – 82 с.
14. Философский словарь / Под.ред.И.Т.Фролова. – 5-е изд. М.: Политиздат, 1986. – 590 с.
Опубліковано
2023-06-21
Як цитувати
CіроткінаТ. (2023). ЦЕНР ДИТЯЧОЇ ТВОРЧОСТІ ЯК РЕАБІЛІТАЦІЙНИЙ ПРОСТІР. Педагогічні науки: теорія та практика, (2), 134-138. вилучено із http://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/article/view/3674
Розділ
РОЗДІЛ I. ЗАГАЛЬНА ПЕДАГОГІКА ТА ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ