СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ГЕНДЕРНОЇ СОЦІАЛІЗАЦІЇ В ПЕРІОД НАВЧАННЯ У ВИЩІЙ ШКОЛІ
Ключові слова:
гендер, гендерні стереотипи, гендерна соціалізація, гендерна ідентифікація, гендерна роль, професійна підготовка
Анотація
У статті розглянуто теоретичниі основи вивчення умов гендерної соціалізації в період навчання у вищій школі.
Посилання
1. Абубикирова Н.И. Что такое гендер?// Общественные науки и современность.–1996.– № 6.– С.123-126.
2. Алексєєва Г., Бондаровська В. Гендерний паритет в умовах розбудови сучасного українського суспільства. – К., 2002. – 121 с.
3. Бендас Т.В. Гендерная психология : Учебное пособие: - СПб., 2008 – 431 с.: ил.
4. Брийовська І.Б. Гендерні і культурні відмінності у сфері ціннісних орієнтацій // Теоретичні і прикладні проблеми психології: Збірник наукових праць. - 2004. - № 1(4). – С. 31 – 42.
5. Бондарчук О.І., Горчинська В.І. Проблеми забезпечення тендерної рівності в управліні вищою освітою: Соціально-психологічний аспект // Теоретичні і прикладні проблеми психології: Збірник наукових праць. - 2006. - № 5(16). – С. 21 – 28.
6. Головньова І.В. Гендерні особливості уявлень про себе чоловіків і жінок // Теоретичні і прикладні проблеми психології: Збірник наукових праць. - 2006. - № 1(12). – С. 63 – 69.
7. Гришак С.М. Щодо питання інтеграції тендерного підходу в сучасну вищу освіту //Соцільна педагогіка: теорія та практика. – 2010. - № 2. – С.18 - 23.
8. Костикова И., Митрофанова Перспективы гендерного образования в России: взгляд педагога // Высшее образование в России. – 2001. – № 2. – С.69.
9. Романова В.Г. Статево-рольові стереотипи в процесі соціалізації. Наукові повідомлення // Практична психологія та соціальна робота. – 2000. – № 8. – С. 39-48.
10. Рыков С.Л. Гендерные исследования в педагогике. // Педагогика. – № 7. – 2001. – С.17-22.
11. Бабанов В.П. Гражданская идентичность студенческой молодёжи как критерий её социализации //Соцільна педагогіка: теорія та практика. – 2010. - № 2. – С.50 - 54.
2. Алексєєва Г., Бондаровська В. Гендерний паритет в умовах розбудови сучасного українського суспільства. – К., 2002. – 121 с.
3. Бендас Т.В. Гендерная психология : Учебное пособие: - СПб., 2008 – 431 с.: ил.
4. Брийовська І.Б. Гендерні і культурні відмінності у сфері ціннісних орієнтацій // Теоретичні і прикладні проблеми психології: Збірник наукових праць. - 2004. - № 1(4). – С. 31 – 42.
5. Бондарчук О.І., Горчинська В.І. Проблеми забезпечення тендерної рівності в управліні вищою освітою: Соціально-психологічний аспект // Теоретичні і прикладні проблеми психології: Збірник наукових праць. - 2006. - № 5(16). – С. 21 – 28.
6. Головньова І.В. Гендерні особливості уявлень про себе чоловіків і жінок // Теоретичні і прикладні проблеми психології: Збірник наукових праць. - 2006. - № 1(12). – С. 63 – 69.
7. Гришак С.М. Щодо питання інтеграції тендерного підходу в сучасну вищу освіту //Соцільна педагогіка: теорія та практика. – 2010. - № 2. – С.18 - 23.
8. Костикова И., Митрофанова Перспективы гендерного образования в России: взгляд педагога // Высшее образование в России. – 2001. – № 2. – С.69.
9. Романова В.Г. Статево-рольові стереотипи в процесі соціалізації. Наукові повідомлення // Практична психологія та соціальна робота. – 2000. – № 8. – С. 39-48.
10. Рыков С.Л. Гендерные исследования в педагогике. // Педагогика. – № 7. – 2001. – С.17-22.
11. Бабанов В.П. Гражданская идентичность студенческой молодёжи как критерий её социализации //Соцільна педагогіка: теорія та практика. – 2010. - № 2. – С.50 - 54.
Опубліковано
2023-06-21
Як цитувати
Потопа, К. (2023). СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ГЕНДЕРНОЇ СОЦІАЛІЗАЦІЇ В ПЕРІОД НАВЧАННЯ У ВИЩІЙ ШКОЛІ. Педагогічні науки: теорія та практика, (2), 167-172. вилучено із http://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/article/view/3681
Розділ
РОЗДІЛ II. ТЕОРІЯ ТА МЕТОДИКА НАВЧАННЯ (З ГАЛУЗЕЙ ЗНАНЬ)