ПРОФЕСІЙНЕ СТАНОВЛЕННЯ СПЕЦІАЛІСТА В КОНТЕКСТІ ЧАСУ

  • О.С. Полякова
Ключові слова: становлення, професіонал, час

Анотація

У статті розглядається категорія часу в її зв`язку зі становленням професіонала. Час життя, залежно від лінійності його проживання і миттєвості переживання може володіти певною пластичністю. Потенціювання часу може стати механізмом формування життєвої стратегії людини.

Посилання

1. Абульханова К.А. Время личности и время жизни / К.А. Абульханова, Т.Н. Березина. – СПб.: Алетейя, 2001. – 304 с.
2. Барабина Н.В. Временная перспектива Личностного самоопределения субъекта самообразования / Н.В. Барабина, С.В. Белохвостова // Теоретические и практические проблемы повышения квалификации педагогических кадров: Материалы междунар. науч.–практ. конф., Гродно, 16–17 дек. 2004г. ; сост. В.Н.Швед; под ред. В.А. Баркова; М-во образования Респ. Беларусь, акад. Последипломного образования, Грод. гос. обл. ин-т повышения квалификации. – Минск: АПО; Гродно: ГрГОИПК, 2004. – С. 15–19.
3. Абульханова К.А. Личность как субъект жизненного пути / К.А. Абульханова // Время как фактор изменений личности: сб. науч. трудов; под ред. А.В. Брушлинского и В.А.Поликарпова. – Минск: ЕГУ, 2003. – С. 24–65.
4. Полякова Е.С. Потенцирование времени как фактор личностного становления и развития студента / Е.С. Полякова // Современный научный вестник. Серия: Филология. Педагогика. Психология. Музыка и жизнь. – 2007.– № 3 (11). – С. 32–37.
5. Щербаков М.А. Семь путешествий в структуру сознания / М.А. Щербаков. – М.: Институт развития личности, В.Секачев и др., 1998. – 304 с.
6. Дружилов С.А. Профессионалы и профессионализм в новой реальности: психологические механизмы и проблемы формирования / С.А. Дружилов // ―Сибирь. Философия. Образование‖. Альманах СО РАО, ИПК. – Новокузнецк, 2001. – Вып. 5. – С. 46–56.
Опубліковано
2023-06-23
Як цитувати
Полякова, О. (2023). ПРОФЕСІЙНЕ СТАНОВЛЕННЯ СПЕЦІАЛІСТА В КОНТЕКСТІ ЧАСУ. Педагогічні науки: теорія та практика, (1), 41-47. вилучено із http://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/article/view/3706
Розділ
РОЗДІЛ I. ЗАГАЛЬНА ПЕДАГОГІКА ТА ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ