ЕМОЦІЙНИЙ СЛУХ ТА ЙОГО ЗНАЧЕННЯ ДЛЯ МАЙБУТНЬОГО АКТОРА

  • Л.Г. Беркова-Житомирська
Ключові слова: емоції, творчі емоції, мистецтво, актор, уява, емоційний слух, емпатія

Анотація

В статті розглядається значення емоційного слуху для майбутнього актора, розвиток творчих емоцій в процесі вокальної підготовки акторів драми.

Посилання

1. Роджерс К. Эмпатия / К. Роджерс // Психология эмоций. – М.: Наука, 1984. – С. 235-237.
2. Морозов В.П. Художественный тип личности: новые критерии в системе комплексного подхода в разработке проблемы / В.П. Морозов // Художественный тип человека. Комплексные исследования. – М.: Прогресс, 1994. – С. 90-91.
3. Корогодский З.Я. Из наблюдений о наборе будущих актѐров / З.Я. Корогодский / АН СССР. Комиссия комплексного изучения художественного творчества. – Л.: Наука, 1983. – С. 179-181.
4. Григорьев А.А. Осознанное пение: Постановка голоса по системе А.Ф. Мишуги и М.В. Микиши / А.А. Григорьев. – М.: «ГИТИС», 2003. – 116 с.
5. Станиславский К.С. Работа актера над собой / К.С. Станиславский. - М.: Наука, 1953. – 386 с.
6. Симонов П.В. Высшая нервная деятельность человека: Мотивационно-эмоциональные аспекты / П.В. Симонов. – М.: Наука, 1975. – С. 82-148.
7. Симонов П.В. Метод К.С. Станиславского и физиология эмоций / П.В. Симонов. – М.: Наука, 1992. – С. 6-82.
Опубліковано
2023-06-23
Як цитувати
Беркова-Житомирська, Л. (2023). ЕМОЦІЙНИЙ СЛУХ ТА ЙОГО ЗНАЧЕННЯ ДЛЯ МАЙБУТНЬОГО АКТОРА. Педагогічні науки: теорія та практика, (1), 57-61. вилучено із http://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/article/view/3709
Розділ
РОЗДІЛ II. ТЕОРІЯ ТА МЕТОДИКА НАВЧАННЯ (З ГАЛУЗЕЙ ЗНАНЬ)