ДЕЯКІ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ПІДГОТОВКИ АКТОРСЬКИХ КАДРІВ
Ключові слова:
успішна соціалізація, творча людина, вісім сфер творчої індивідуальності, креативність, інсайт
Анотація
У статті розглядається проблема професійної реалізації студентів – майбутніх акторів через категорію «творча індивідуальність»; визначаються основні складові творчої людини; виділяється система, яка складається з восьми сфер творчої індивідуальності: етичної, інтелектуальної, мотиваційної, емоційної, вольової, сфери саморегуляції, предметно-практичної та екзистенціальної.
Посилання
1. Суворов Г.Д. Общность функций искусства и науки в процессе образования и воспитания детей и юношества / Г.Д. Суворов. – М., 1970. – 18 с.
2. Гончарова Е.П. Развитие творческой индивидуальности школьников в условиях профильного музыкально-педагогического обучения / Е.П. Гончарова. – Минск: Адукацыя i выхаванне, 2007. – 416 с.
3. Наумчик В.Н. Воспитание творческой личности: учеб.-метод. пособие / В.Н. Наумчик. – Минск: Унiверсiтэцкае, 1998. – 189 с.
4. Гребенюк О.С. Основы педагогики индивидуальности: учеб. пособие / О.С. Гребенюк, Т.Б. Гребенюк. – Калининград: Калинингр. гос. ун-т, 2000. – 572 с.
5. Громыко Ю.В. Мыследеятельностная педагогика: (теорет.-практ. руководство по освоению высш. образцов пед. искусства) / Ю.В. Громыко. – Минск: Технопринт, 2000. – 373 с.
6. Анисимов О.С. Педагогическая акмеология: общая и управленческая: энцикл. упр. знаний / О.С. Анисимов. – Минск: Технопринт, 2002. – 787 с.
7. Ушинский К.Д. Педагогические сочинения: в 6 т. / К.Д. Ушинский. – М.: Педагогика, 1988. – Т. 6: Человек как предмет воспитания: Опыт педагогической антропологии. – 528 с.
8. Библер В.С. На гранях логики культуры: кн. избр. очерков / В.С. Библер. – М.: Рос. феноменолог. о-во, 1997. – 440 с.
9. Ананьев Б.Г. Человек как предмет познания / Б.Г. Ананьев. – 3-е изд. – СПб.: Питер: Питер бук, 2001. – 282 с.
10. Гершунский Б.С. Философия образования для ХХI века / Б.С. Гершунский. – М.: Совершенство, 1998. – 607 с.
2. Гончарова Е.П. Развитие творческой индивидуальности школьников в условиях профильного музыкально-педагогического обучения / Е.П. Гончарова. – Минск: Адукацыя i выхаванне, 2007. – 416 с.
3. Наумчик В.Н. Воспитание творческой личности: учеб.-метод. пособие / В.Н. Наумчик. – Минск: Унiверсiтэцкае, 1998. – 189 с.
4. Гребенюк О.С. Основы педагогики индивидуальности: учеб. пособие / О.С. Гребенюк, Т.Б. Гребенюк. – Калининград: Калинингр. гос. ун-т, 2000. – 572 с.
5. Громыко Ю.В. Мыследеятельностная педагогика: (теорет.-практ. руководство по освоению высш. образцов пед. искусства) / Ю.В. Громыко. – Минск: Технопринт, 2000. – 373 с.
6. Анисимов О.С. Педагогическая акмеология: общая и управленческая: энцикл. упр. знаний / О.С. Анисимов. – Минск: Технопринт, 2002. – 787 с.
7. Ушинский К.Д. Педагогические сочинения: в 6 т. / К.Д. Ушинский. – М.: Педагогика, 1988. – Т. 6: Человек как предмет воспитания: Опыт педагогической антропологии. – 528 с.
8. Библер В.С. На гранях логики культуры: кн. избр. очерков / В.С. Библер. – М.: Рос. феноменолог. о-во, 1997. – 440 с.
9. Ананьев Б.Г. Человек как предмет познания / Б.Г. Ананьев. – 3-е изд. – СПб.: Питер: Питер бук, 2001. – 282 с.
10. Гершунский Б.С. Философия образования для ХХI века / Б.С. Гершунский. – М.: Совершенство, 1998. – 607 с.
Опубліковано
2023-06-23
Як цитувати
Гончарова, Є. (2023). ДЕЯКІ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ПІДГОТОВКИ АКТОРСЬКИХ КАДРІВ. Педагогічні науки: теорія та практика, (1), 66-69. вилучено із http://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/article/view/3711
Розділ
РОЗДІЛ II. ТЕОРІЯ ТА МЕТОДИКА НАВЧАННЯ (З ГАЛУЗЕЙ ЗНАНЬ)