ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНИЙ АСПЕКТ ПРОБЛЕМИ ХУДОЖНЬО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ІНТЕРПРЕТАЦІЇ МИСТЕЦЬКИХ ТВОРІВ

  • О.А. Шикирінська
Ключові слова: інтерпретація, художньо-педагогічна інтерпретація, мистецький твір

Анотація

В статті дається визначення поняття інтерпретації, висвітлюються основні тенденції в тлумаченні художньо-педагогічної інтерпретації мистецьких творів; розглядаються теоретичні та методологічні аспекти художньо-педагогічної інтерпретації мистецьких творів у професійній підготовці майбутніх вчителів початкових класів.

Посилання

1. Лингвистический энциклопедический словарь. Гл. ред.. В.Н.Ярцева. – М.: Сов. энциклопедия, 1990. – 683 с.
2. Філософський словник / За ред. В.І. Шинкарука. - К.: УРЕ, 1986.-800 с.
3. Алексеев А.Д. Интерпретация музыкальных произведений/ Алексеев А.Д. –М.: Музыка, 1984.–91 с.
4. Гуренко Е.Г. Проблемы художественной интерпретации/ Гуренко Е.Г. - Новосибирск: Наука, 1982. – 256 с.
5. Ляшенко О.Д. Художньо-педагогічна інтерпретація музичного твору в професійній підготовці майбутніх учителів музики: Автореф. дис.…канд. пед. наук: 13.00.04. – К.,2001. – 15 с.
6. Корихалова Н.П. Интерпретация музыки: Теоретические проблемы музыкального исполнительства и критический анализ их разработки в современнгой буржуазной эстетике. – М.: Музыка, 1979. – 208 с.
7. Крицький В. Формування уміння художньої інтерпретації студентів музичних факультетів педагогічних закладів вищої освіти: Автореф. дис. …канд. пед. наук: 13.00.04. – К., 1999. - 15 с.
8. Москаленко В. Творческий аспект музыкальной интерпретации (проблема анализа): Исследование/ Москаленко В. - К.: Изд-во Киевской государственной консерватории, 1994. -157 с.
9. Масол Л.М Формування мислення засобами мистецтва // Розвиток навичок критичного мислення учнів у контексті розробки стандартів освіти України: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції / За заг. ред. В.Ф.Погребенника та І.В.Гарника – К.: Юніверс, 2001. - 435 с.
10. Рудницька О. П. Педагогіка: загальна та мистецька: Навч. посіб./ Рудницька О. П. – Тернопіль: Навч. книга -Богдан, 2005. - 360 с.
Опубліковано
2023-06-23
Як цитувати
Шикирінська, О. (2023). ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНИЙ АСПЕКТ ПРОБЛЕМИ ХУДОЖНЬО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ІНТЕРПРЕТАЦІЇ МИСТЕЦЬКИХ ТВОРІВ. Педагогічні науки: теорія та практика, (1), 135-139. вилучено із http://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/article/view/3726
Розділ
РОЗДІЛ IIІ. ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ