ТВОРЧИЙ РОЗВИТОК МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЗАСОБАМИ ТЕАТРАЛІЗАЦІЇ НАРОДНИХ ОБРЯДІВ

  • І.Г. Барановська
Ключові слова: творчі здібності, творчість, молодші школярі, позакласна робота, народні обрядово-театралізовані дійства

Анотація

У статті порушується питання необхідності розвитку творчих здібностей молодших школярів шляхом залучення їх до вивчення, відтворення та безпосередньої участі у підготовці театралізованого дійства, яке зберегла народна традиція.

Посилання

1. Загвязинский В.И. Педагогическое творчество учителя / В.И. Загвязинский. – М.: Педагогика, 1987. – 159 с.
2. Амонашвили Ш.А. Психологические основы педагогики сотрудничества: Книга для учителя / Ш.А. Амонашвили . – К.: Освита, 1991. – 111 с.
3. Курбас Л. Березіль: Із творчої спадщини / Упоряд. М.Г. Лабінський. Авт. передм. Ю.Бобошко. - К.: Дніпро, 1988. – 518 с.
4. Станиславский К.С. Моя жизнь в искусстве / К.С. Станиславский. – М.: Искусство, 1980. – 341 с.
5. Сухомлинский В.А. Избранные произведения: В 5 т. / В.А.Сухомлинський .– К.: Рад. шк., 1979. – Т 1. – 686 с., Т 3. – 719 с.
Опубліковано
2023-06-23
Як цитувати
Барановська, І. (2023). ТВОРЧИЙ РОЗВИТОК МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЗАСОБАМИ ТЕАТРАЛІЗАЦІЇ НАРОДНИХ ОБРЯДІВ. Педагогічні науки: теорія та практика, (1), 140-143. вилучено із http://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/article/view/3727