ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНІ ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ ОСВІТИ ДОРОСЛИХ (ДРУГА ПОЛ. ХХ – ПОЧ.ХХІ СТ.)

  • І.В. Фольварочний
Ключові слова: тенденції розвитку освіти дорослих, порівняльна педагогіка

Анотація

У статті акцентується на тому, що освіта дорослих в Україні залежить від створення відповідних об'єктивних передумов демократизації всієї системи освіти та гуманізації навчального процесу, а також врахування світових закономірностей розвитку теорії і практики у цій сфері.

Посилання

1. Авшенюк Н.М. Забезпечення якості вищої освіти (англ.мова)/ Н.М. Авшенюк // Вісник НАУ. - 2005. - № 2 (24). – С.164 - 168.
2. Професійна освіта у зарубіжних країнах: порівняльний аналіз: Монографія (За ред. Н.Г.Ничкало, В.О.Кудіна). – Черкаси: Вибір, 2002. – 322с.
3. Bausch U. Current trends and partnership arrangements in adult education: international conference, Reutlingen, Oct.8-10, 1999: Reutlingen, Germany; Volkshochschule Reutlingen, 1999. – 56 p.
4. Bax B. From European Bureau of Adult Education to European Association for the Education of Adults, 1953-1998: Helsinki; EAEA, Office for Information and Documentation, 1998. – 143 p.
5. Bron А. Schemmann, Michael, ed.Knowledge society, information society and adult education: trends, issues, challenges Authors and editors: Münster, Germany; Lit Verlag, 2003. – 283 p.
6. Grant C. Ladson-Billings, Gloria, ed.: Dictionary of multicultural education: Phoenix, Ariz.; Oryx Press; XXVIII, 1997. – 308 p.
Опубліковано
2023-06-23
Як цитувати
Фольварочний, І. (2023). ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНІ ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ ОСВІТИ ДОРОСЛИХ (ДРУГА ПОЛ. ХХ – ПОЧ.ХХІ СТ.). Педагогічні науки: теорія та практика, (1), 232-239. вилучено із http://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/article/view/3743