ЧИТАННЯ АВТЕНТИЧНИХ ТЕКСТІВ ЗА ФАХОМ – ОСНОВНИЙ ВИД САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ НЕФІЛОЛОГІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ

  • Є.А. Москаленко
Ключові слова: іншомовна професійна комунікативна компетенція, механізм іншомовного читання, технологія самостійної діяльності, види читання, ознаки автентичності навчального тексту

Анотація

Статтю присвячено вивченню особливостей іншомовного читання й доведенню доцільності обрання основним видом самостійної роботи з вивчення іноземної мови професійного спрямування студентами нефілологічних спеціальностей читання автентичних текстів за фахом з метою формування в них іншомовної професійної комунікативної компетенції.

Посилання

1. Селіверстов С.І. Формування у студентів комунікативних умінь як передумови їх професійної компетенції / С.І. Селіверстов // Іноземні мови. – 1999. – №2. – С. 58.
2. Клычникова З.И. Психологические особенности обучения чтению на иностранном языке: пособие для учителей / З.И. Клычникова. – М.: Просвещение, 1973. – 223 с.
3. Носович Е.В., Мильруд Р.П. Параметры аутентичного учебного текста / Е.В. Носович, Мильруд Р.П. // Иностранные языки в школе. – 1999. – №1.– С.11-18.
4. Володіна Н.В. Впровадження самостійної індивідуальної роботи магістрантів як важливого чинника формування особистісно орієнтованої системи навчання (на матеріалі позааудиторного читання літератури за фахом) / Н.В. Володіна // Педагогика і психологія формування творчої особистості: проблеми і пошуки: Зб. наук. пр. – Запоріжжя, 2004. – Вип.33.– С.296.
Опубліковано
2023-06-24
Як цитувати
Москаленко, Є. (2023). ЧИТАННЯ АВТЕНТИЧНИХ ТЕКСТІВ ЗА ФАХОМ – ОСНОВНИЙ ВИД САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ НЕФІЛОЛОГІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ. Педагогічні науки: теорія та практика, (2), 143-148. вилучено із http://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/article/view/3777