ОСОБЛИВОСТІ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ З ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ МАГІСТРІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ ДО ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Анотація
У статті охарактеризовано особливості проведення педагогічного експерименту, спрямованого на визначення ефективності професійної підготовки майбутніх магістрів фізичної культури і спорту до організації оздоровчих та спортивних заходів. Розкрито сутність ключових понять «організація», «організаційна діяльність», «організаційна компетентність».У нашому дослідженні ми зосереджуємося на професійній підготовці майбутніх магістрів фізичної культури та спорту до організації оздоровчих та спортивних заходів, яку визначаємо як складний, системний процес формування професійно важливих знань, умінь, навичок, особистісних якостей, які забезпечують готовність майбутнього фахівця успішно впорядковувати дії, необхідні для ефективного проведення відповідних заходів.Педагогічний експеримент проводився у 2023–2025 рр. на базі Національного технічного університету «Харківський політехнічний інститут» і Національного університету фізичного виховання і спорту України. Експеримент складався з трьох етапів: констатувального, формувального та контрольного.Визначено критерії та показники сформованості відповідної готовності: мотиваційний, когнітивний, діяльнісний та оцінний. Охарактеризовано високий, середній і низький рівні готовності майбутніх магістрів до організації оздоровчих та спортивних заходів.Метою констатувального етапу експерименту є визначення початкового рівня сформованості у майбутніх магістрів фізичної культури і спорту готовності до організації оздоровчих та спортивних заходів. Організація формувального етапу експерименту передбачала визначення контрольної групи респондентів, підготовка якої здійснювалася за традиційною методикою, та експериментальної групи, у підготовку котрих упроваджено педагогічні умови професійної підготовки майбутніх магістрів фізичної культури і спорту до організації оздоровчих та спортивних заходів. Метою контрольного етапу експерименту є порівняння рівня сформованості готовності до організації оздоровчих та спортивних заходів у респондентів експериментальної та контрольної груп.Перспективою подальших досліджень є обґрунтування ефективності педагогічних умов професійної підготовки майбутніх магістрів фізичної культури і спорту до організації оздоровчих та спортивних заходів.
Посилання
2. Євтифієв А.С. Сутність та структурні компоненти готовності майбутніх магістрів фізичної культури та спорту до організації оздоровчих та спортивних заходів. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. 2024. Вип. 94. С. 82–86.
3. Зязюн І. Педагогічне наукове дослідження у контексті цілісного підходу. Порівняльна професійна педагогіка. 2011. № 1. С. 19–30.
4. Поворознюк А.І., Панченко В.І., Філатова Г.Е. Методологія та організація наукових досліджень. Харків : НТУ «ХПІ», 2016. 194 с.
5. Резнік С.М., Євтифієв А.С. Сутність професійної підготовки майбутніх магістрів фізичної культури та спорту до організації оздоровчих і спортивних заходів. Імідж сучасного педагога. 2025. № 1(220). С. 36–39.
6. Основи наукових досліджень / О.Г. Романовський та ін. Харків : Іванченко І.С., 2022. 150 с.
7. Сисоєва С., Кристопчук Т. Методологія науково-педагогічних досліджень. Рівне : Волинські обереги, 2013. 359 c.

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
ISSN (Print) 






