СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ОПТИМІЗАЦІЇ ТА ІНДИВІДУАЛІЗАЦІЇ БЕЗПЕРЕРВНОЇ МОВНОЇ ОСВІТИ В НЕМОВНИХ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ

  • Л. В. Кушмар
  • Л. І. Бербенець
  • Л. А. Зощенко
Ключові слова: мовна освіта, безперервна освіта, іноземні мови, професійно-орієнтований характер освіти

Анотація

У статті з’ясовано роль безперервної мовної освіти в сучасному українському освітянському просторі. Проаналізовано сучасні підходи до оптимізації та індивідуалізації безперервної мовної освіти в немовних вищих навчальних закладах. Увагу приділено ролі і значенню навчально- методичних комплексів дисциплін як системі дидактичних засобів навчання з дисциплін, необхідних і достатніх для ефективного виконання студентами робочої програми навчальної дисципліни; сучасним напрямам у викладанні іноземних мов та підвищенню мотивації студентів до безперервної освіти.

Посилання

1. Nord Ch. Next Analysis in Translation. Theory, Method and Didactic Application of a Model for Translationoriented Next Analysis. Amsterdam; Atlanta GA, 1991. 250 p.
2. Learning to be: the World of Education Today and Tomorrow / Ed. Faure et. al. Paris: UNESCO, 1972. 313 p.
3. Закон України про освіту: Відомості Верховної Ради, № 38-39, 2017. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2145-19 (дата звернення: 17.04.2019).
4. Національна стратегія розвитку освіти в Україні на період до 2021 року: Указ Президента України від 25.06.2013 р. № 344/2013. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/344/2013/stru/conv (дата звернення: 6.04.2019).
Опубліковано
2019-06-14
Як цитувати
Кушмар, Л. В., Бербенець, Л. І., & Зощенко, Л. А. (2019). СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ОПТИМІЗАЦІЇ ТА ІНДИВІДУАЛІЗАЦІЇ БЕЗПЕРЕРВНОЇ МОВНОЇ ОСВІТИ В НЕМОВНИХ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ. Педагогічні науки: теорія та практика, (1), 72-76. вилучено із http://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/article/view/518