СТРУКТУРА КУЛЬТУРОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ: СИСТЕМНЕ ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ СУЧАСНОГО СТУДЕНТА
Анотація
У статті порушуються проблеми дослідження науково-теоретичних аспектів алгоритму інноваційних змін у системі вищої школи, в основі яких лежить відповідь сучасної педагогічної науки викликам новітньої доби, коли педагогіка, виконуючи історичні завдання, створює передумови для утвердження якісних інноваційних процесів педагогічної взаємодії. Розглядаються проблеми взаємообумовленості розвитку культурологічної компетентності та парадигми сучасної особистісно зорієнтованої освіти; аналізується системне еволюційне осмислення розвитку особистості сучасних студентів, розглядаються тенденції особистісно-гуманітарної технології викладання культурологічних дисциплін у ВНЗ та їх головні архетипи аксіологічних парадигм як основа мотиваційних засад людської індивідуальності.
Посилання
2. Щербак О. І. Професійно-педагогічна освіта: теорія і практика: монографія / ред. Ничалко Н. Г. Київ. Наука. світ, 2010. 279 с.
3. Кремень В. Г. Ткаченко В. Україна: Шлях до себе. Проблеми суспільної трансформації. Київ, 1999. 658 с.
4. Ничкало Н. Г., Зязюн І. А., Отич О. М., Соломаха С. О., Сотська Г. І., Вовк М. П., Попик О. І., Філіпчук Н. О., Чембержі М. І., Харченко П. В., Ніколаї Г. Ю. Мистецтво у розвитку особистості : монографія. Чернівці. Зелена Буковина, 2006. 224 с.
5. Ничкало Н. Г. Теоретико-методологічні проблеми розвитку досліджень з педагогіки і психології професійної освіти. Діалог культур: Україна у світовому контесті: матеріали 1 міжн. філ.-культ. читань. м. Львів, 25-26 квітня 1996 р. Львів, 1996. С. 3 –10.
6. Радкевич В. О. Інтеграція загальнохудожньої та професійної підготовки фахівців художнього профілю. Педагогіка і психологія професійної освіти : зб. наук. пр. Львів, 1999. № 1. С. 68–72.