Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Журнал сучасної психології
Головна
Про нас
Редколегія
Поточний випуск
Архіви
Для авторів
Рецензування
Рецензенти
Контакти
Пошук
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Home
/
Архіви
/
№ 1 (2019): ПРОБЛЕМИ СУЧАСНОЇ ПСИХОЛОГІЇ
№ 1 (2019): ПРОБЛЕМИ СУЧАСНОЇ ПСИХОЛОГІЇ
Опубліковано:
2019-05-30
Весь випуск
FULL ISSUE PDF
Теоретико-методологічні засади розвитку психологічної науки ХХІ сторіччя
С.Д. Максименко
7-16
PDF
Довіра новинним медіа, національна ідентичність та громадянська активність опору серед підлітків
І.О. Бондаревська, В.О. Михайленко
16-22
PDF
Теоретичне обґрунтування взаємозв’язку ціннісних орієнтацій та професійної самоактуалізації особистості
Я.І. Грединарова
23-29
PDF
Теоретичний аналіз структури професійної самосвідомості особистості
Н.О. Губа, О.Г. Павлюк
30-35
PDF
Типоповедінковий підхід американських психологів до характеристики особистостей – вроджених лідерів
Т.В. Гура, Б.І. Фурманець
35-42
PDF
Досвід корекції емоційної складової Я-образу вимушено переміщених осіб засобами арт-терапії
Я.Ц. Зелінська
42-48
PDF
Стереотипи зовнішності та їх гендерні відмінності: результати емпіричного дослідження
Т.П. Зінченко
49-53
PDF
Соціально-психологічні особливості адаптації внутрішньо переміщених осіб з тимчасово окупованих територій України
О.В. Іщук, О.А. Лукасевич
53-59
PDF
Патопсихологічна характеристика осіб з депресивними розладами різного ґенезу
В.В. Корнієнко
59-66
PDF
Ефективність впровадження програми розвитку професійної відповідальності майбутніх фахівців ракетно-космічної галузі
Н.П. Крошка
66-72
PDF
Конфліктність майбутніх педагогів як психологічна проблема
С.Б. Кузікова, С.В. Пухно
72-77
PDF
Психологічні особливості порушень харчової поведінки у дівчат
О.Г. Малина, С.Л. Чиганов
78-88
PDF
Сучасні методи активізації професійного самовизначення старшокласників
Н.О. Мосол, Г.О. Бондар
88-93
PDF
Кібербуллінг як форма прояву девіантної поведінки підлітків
В. Оверчук
94-99
PDF
Аналіз та виявлення специфіки психологічних меж підлітків в залежності від психологічних захистів особистості
О.В. Савченко
99-105
PDF
Готовність дітей молодшого шкільного віку із аутизмом до навчання в інклюзивній школі
Х.Я. Сайко, В.М. Яковенко
106-111
PDF
Самоефективність особистості у виборі копінг-стратегій поведінки
О.Б. Сидоренко, А.Ф. Федоренко, Т.І. Ханецька
112-121
PDF
Аналіз основних психологічних підходів до вивчення перфекціонізму
Т.В. Скрипаченко
122-127
PDF
Дослідження впливу перфекціонізму на вибір кар'єрних орієнтацій працівниками організацій
І.І. Сняданко, А.В. Матковська
127-135
PDF
Позитивна ціннісна пропозиція роботодавця (EVP) в програмах балансу “робота-життя” для персоналу організацій
М.Г. Ткалич, О.Ю. Якупова
136-141
PDF
Ступінь прояву та види негативного дитячого досвіду серед дорослого населення України
Ю.А. Целікова
141-146
PDF
Професійне самовизначення старшокласників в контексті профорієнтаційної роботи в закладах загальної середньої освіти
І.І. Чечко
146-152
PDF
Особистісні та професійні аспекти ідентичності в ранньому юнацькому віці
Н.Ф. Шевченко, О.С. Волобуєва
152-158
PDF
Результати апробації програми розвитку етичної свідомості студентської молоді
М.В. Шипко
158-164
PDF
ISSN
2786-7471 (Print)
Наверх