ВПЛИВ ЗАНЯТЬ ЕСТЕТИЧНОЮ ГІМНАСТИКОЮ НА ПОКАЗНИКИ ЗДОРОВ'Я СТУДЕНТОК ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ

  • Е.В. Бесарабова
  • Е.Н. Захарова
Ключові слова: студентки, фізичне виховання, естетична гімнастика, вплив, фізіологічні показники, фізична підготовленість

Анотація

Під час теоретичного аналізу досліджуваної проблеми встановлено, що застосування нових систем занять масовими видами гімнастики дозволить залучати до регулярної рухової активності широкі верстви жіночого населення. Перш за все це стосується представниць студентської молоді, оскільки вони найбільше відчувають дефіцит активності під час навчання. Система фізичного виховання студентів в умовах сучасного вищого навчального закладу повинна бути побудована таким чином, щоб фізичні вправи були доцільними не тільки з точки зору фізіологічної та функціональної, а й виховної та естетичної. То ж естетична гімнастика упродовж останніх років набуває все більшої популярності. Під час експерименту підтверджено ефективність побудови занять зі студентками в процесі фізичного виховання із застосуванням засобів естетичної гімнасти. Зафіксовано позитивний вплив занять на функціональні показники серцево-судинної і дихальної системи дівчат наприкінці дослідження, а також показники фізичної підготовленості. Застосування засобів естетичної гімнастики в організації занять з фізичного виховання з дівчатами 16-17 років вказує на перевагу у вихованні гнучкості і, особливо, силової витривалості, що має неабияке значення в збереженні довголіття і здоров’я сучасної молоді.

Посилання

1. Ващенко Л. Зміст інноваційного педагогічного процесу / Л. Ващенко // Управління освітою : зб. наук. праць. – 2005. – № 2. – С. 4–6.
2. Даниленко Л. І. Основні проблеми освітньої інноватики в сучасній теорії і практиці / Л. І. Даниленко // Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи : зб. наук. праць. – К. : Логос, 2005. – С. 6 – 12.
3. Дичківська І. М. Інноваційні педагогічні технології : навч. посіб. / І. М. Дичківська. – К. : Академвидав, 2004. – 218 с.
4. Кашуба В. Проектування системи моніторингу фізичного стану школярів на основі використання інформаційних технологій / О. Андреєва, К. Сергієнко, Н. Гончарова // Теорія і методика фізичного виховання і спорту. – 2006. – № 3. – 30 с.
5. Москаленко Н. В. Інноваційні технології у фізичному вихованні школярів / Н. В. Москаленко, О. О. Власюк, І. В. Степанова, О. В. Шиян, А. В. Самошкіна, Т. Г. Кожедуб ; під ред. Н. В. Москаленко. – 2-ге вид. – Дніпропетровськ : Інновація, 2014. – 332 с.
6. Москаленко Н. В. Інноваційні технології фізичного виховання, спрямовані на зміцнення здоров’я студенток 17–18 років / Н. Москаленко, Т. Сичова, З. Анастасьєва // Спортивний вісник Придніпров’я. – 2012. – № 2. – С. 10–13.
7. Москаленко Н. В. Ефективність інноваційної технології теоретичної підготовки у фізичному вихованні учнів середньої школи / Н. Москаленко, Т. Кожедуб // Спортивний вісник Придніпров’я. – 2015. – №1. – С. 32–37.
8. Москаленко Н. Ефективність застосування комплексу «Bodyflex» у самостійних заняттях з фізичного виховання студентів після ГРЗ / Н. Москаленко, А. Самошкіна // Спортивний вісник Придніпров’я. – 2015. – №1. – С. 38–42.
Опубліковано
2017-09-26
Як цитувати
Бесарабова, Е., & Захарова, Е. (2017). ВПЛИВ ЗАНЯТЬ ЕСТЕТИЧНОЮ ГІМНАСТИКОЮ НА ПОКАЗНИКИ ЗДОРОВ’Я СТУДЕНТОК ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ. Фізичне виховання та спорт, (1), 6-12. вилучено із http://journalsofznu.zp.ua/index.php/sport/article/view/814