МОВЛЕННЄВА КУЛЬТУРА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ЯК ВАГОМИЙ КОМПОНЕНТ ЗАГАЛЬНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ

  • А.П. Конох
Ключові слова: мовлення, культура, вчитель фізичної культури, професійно-мовленнєва культура, формування професійної культури

Анотація

Досліджено проблему формування професійно-мовленнєвої культури майбутніх фахівців фізичного виховання. Обґрунтовано теоретико-методичні засади генези мовлення та культури вчителя фізичної культури. Визначено соціально-філософські, психолого-педагогічні та оздоровчо-педагогічні передумови розвитку системи формування професійно-мовленнєвої культури майбутніх фахівців фізичного виховання. Виокремлено структурні компоненти системи формування професійно-мовленнєвої культури майбутніх фахівців фізичного виховання. У процесі аналізу існуючих концепцій виокремлено основні аспекти, які впливають на функціонування наукової організаційно-методичної системи формування мовленнєвих умінь: соціокультурний, психологічний та педагогічний.

Посилання

1. Кондрацька Г. Д. Особливості професійної підготовки вчителя фізичної культури / Г. Д. Кондрацька, А. В. Чепелюк, А. П. Веселовський // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету ім. Т. Г. Шевченка. Серія: Педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт: За ред. Носко М. О. – Ч.2. – Вип. 129, Т. 2. – 2015. – С. 275-279.
2. Пасинок В.Г. Мовна підготовка студентів як загальнопедагогічна проблема: монографія / В.Г. Пасинок. – Х. : Лівий берег, 1999. – 154 с.
Опубліковано
2017-09-26
Як цитувати
Конох, А. (2017). МОВЛЕННЄВА КУЛЬТУРА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ЯК ВАГОМИЙ КОМПОНЕНТ ЗАГАЛЬНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ. Фізичне виховання та спорт, (1), 56-61. вилучено із http://journalsofznu.zp.ua/index.php/sport/article/view/822