ТЕОРЕТИЧНА СКЛАДОВА ГОТОВНОСТІ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ ДО ЗДОРОВ'ЯФОРМУЮЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Анотація
Сьогодні на перше місце у вищих навчальних закладах висувається необхідність турботи про здоров’я студентів. Велика роль у цьому належить формуванню в них навичок здорового способу життя, передумовою успішного оволодіння якими є освоєння теоретичних знань у процесі фізичного виховання у вищому навчальному закладі. У статті наведено результати дослідження, спрямованого на визначення рівня теоретичних знань студентів. У процесі дослідження встановлено, що більшість студентів фрагментарно володіють знаннями, котрі стосуються здоров’я, здорового способу життя, його компонентів. Відсутність ґрунтовних знань у студентів відзначена і в питаннях, які стосуються раціонального режиму дня, загартування, харчування та ін. Отримані результати свідчать і про те, що більшість студентів мають незначний руховий досвід, крім того, вони практично не беруть участі в здоров’язберігаючій діяльності, що, звичайно, позначається і на рівні їхньої загальної культури, і на стані їхнього здоров’я. Головною причиною недостатньої обізнаності студентів в питаннях, котрі стосуються діяльності, є недостатня ефективність процесу фізичного виховання як складової частини загальної структури освіти студентської молоді. Аналіз даних проведених досліджень чітко вказує на необхідність розробки, формування і впровадження в процес фізичного виховання студентів нових радикальних шляхів, його оптимізації.
Посилання
2. Земба Е. А. Факторы здорового образа жизни / Е. А. Земба // Молодая спортивная наука : материалы Междунар. науч.-практ. конф., 8-10 апреля 2014 г. – Минск : БГУФК, 2014. – Минск : БГУФК, 2014. – Ч. 2. – С. 112-114.
3. Канішевський С.М. Значення фізичного виховання студентства України в сучасних умовах / С.М. Канішевський, О.А. Озерова // Актуальні проблеми фізичного виховання і спорту в сучасних умовах : матеріали І Міжнар. наук.-практ. конф. (15 квітня 2015 р.). – Дніпропетровськ, 2015. – С. 132-136.
4. Кашуба В. А. Анализ использования здоровьесберегающих технологий в процессе физического воспитания студенческой молодежи / В. А. Кашуба, С. М. Футорный, Е. В. Андреева // Теория и методика физ. культуры. – Алматы, 2012. – № 1. – С. 73-81.
5. Павлина И.П. Организационно-педагогические условия формирования здорового образа жизни студентов средствами физического воспитания / И.П. Павлина : материалы Междунар. науч.-практ. конф. «Воспитательная рабатам в современном ВУЗе», посв. 75-летию Костанайского гос. пед. ин-та (Костанай, 23 октября 2014 г.). – Костанай, 2014. – С. 260-267.
6. Раевский Р.Т. Здоровье, здоровый и оздоровительный образ жизни студентов / Р.Т. Раевский, С.М. Канишевский ; под общ.ред. Р.Т. Раевского. – Одесса : Наука и техника, 2008. – 556 с.
7. Титаренко А.А. Формирование здорового образа жизни у студенческоймолодежи / А.А. Титаренко // Актуальні проблеми медико-біологічного забезпечення фізичної культури, спорту та фізичної реабілітації : зб. статей І Междунар. науч.-практ. інтернет-конф. (23 квітня 2015 р.) / Харківська державна академія фізичної культури за ред. О.В. Пєшкової . – Х., 2015. – С. 106-111.
8. Футорный С. М. Здоровье сберегающие технологии в процессе физического воспитания студенческо молодечи: монография / С. М. Футорный. – К. : Саммит-книга, 2014. – 296 с.
9. Myers S. S. Emerging Threatsto Human Healthfrom Global Environmental Change / Samuel S. Myers, Jonathan Patz // Annual Reviewof Environmentand Resources. – 2012. – № 11. – Р. 312-344.
10. Wei C. N. Assessmentof health-promoting lifestyleprofilein Japaneseuniversitystudents / C. N. Wei, K. Harada, K. Ueda, K Fukumoto, K. Minamoto, A. Ueda // Environmental Healthand Preventive Medicine. – 2011. – № 3. – Р. 8-11.