ОСОБЛИВОСТІ ЛЕКЦІЇ УВИЩОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ В КОНТЕКСТІ РЕАЛІЗАЦІЇДІЯЛЬНІСНОГО ПІДХОДУ

  • Ю.Є. Зубцова
Ключові слова: активність, діяльність, діяльнісний підхід, методи, лекція, навчальний процес

Анотація

У статті розкривається важливість запровадження діяльнісного підходу в навчальний процес вищих закладівосвіти. Розглядаються особливостідіяльнісного підходу. Автором запропоновано структуру лекції з метою активізації пізнавальної діяльності студентів. Визначено зміст діяльності викладача і студента на кожному етапі лекційного заняття.

Посилання

1. Шабанова Ю. О., Осипов А. О. Cутність і принципи гуманної педагогіки вищої школи. Вісник Дніпропетровського університету імені Альфреда Нобеля. Педагогічні науки. 2014. № 2. С. 123–130.
2. Кузьминський А. І. Педагогіка вищої школи: навч.посіб.Київ: Знання, 2005.486 с.
3. Біляковська О. Модифікація лекції у сучасному освітньому середовищі. Вища освіта України. 2014. № 3. С. 38–42.
4. Кононенко Л. М. Діяльнісний підхід до формування в учнів школи основних біологічних понять про рівні організації живої природи. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Педагогічні науки: реалії та перспективи. Київ, 2013. Вип. 42. C. 110–115.
5. Фокин Ю. Г. Теория и технология обучения: деятельностный подход: учеб. пособ. Москва: Академия, 2006.240 с.
6. Марченко Н. В. Науково-педагогічна та громадська діяльність А. Г. Погрібного: автореф. дис. …канд. пед. наук:13.00.01 / Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. Київ, 2016.23 с.
7. Кобюк Ю. М. Застосування технологій інтерактивного навчання як необхідна умова формування пізнавальних інтересів студентів у процесі професійної підготовки. Вища освіта України.2014.№ 3.С.114-117.
8. Бистрова Ю. В. Інноваційні методи навчання у вищій школі України. Право та інноваційне суспільство. 2015. № 1. С.27-32.
9. Комар О. А. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до застосування інтерактивних технологій: Теоретико-методичні аспекти: монографія. Умань: Софія, 2008. 332 с.
10. Кіяшко О. О. Інноваційні педагогічні технології підготовки молодших спеціалістів у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації: автореф. дис. …канд. пед. наук: 13.00.04 / Луганський державний педагогічний університет імені Тараса Шевченка. Луганськ, 2001. 16 с.
Опубліковано
2017-09-26
Як цитувати
Зубцова, Ю. (2017). ОСОБЛИВОСТІ ЛЕКЦІЇ УВИЩОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ В КОНТЕКСТІ РЕАЛІЗАЦІЇДІЯЛЬНІСНОГО ПІДХОДУ. Педагогічні науки: теорія та практика, (1), 68-74. вилучено із https://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/article/view/1133