ДОСЛІДЖЕННЯ РІВНЯ ГОТОВНОСТІ СТУДЕНТІВ ДО ФОРМУВАННЯ КОНСТРУКТИВНИХ УМІНЬ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ

  • О.В. Олійник
Ключові слова: конструктивні уміння, молодший школяр, структурні компоненти готовності студентів до формування конструктивних умінь молодших школярів, рівні сформованості компонентів готовності, методи, методики

Анотація

У статті виявлено рівні сформованості готовності студентів ВНЗ спеціальності «Початкова освіта» до формування конструктивних умінь молодших школярів на основі показників рівня сформованості компонентів готовності студентів до формування конструктивних умінь молодших школярів. У висновках автор наголошує на необхідності й важливості формування всіх компонентів готовності майбутніх педагогів та в перспективі дослідження бачить розробку програми професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів до формування конструктивних умінь молодших школярів.

Посилання

1. Реан А. А. Психология и психодиагностика личности. Теория, методы исследования, практикум: арсенал практического психолога : учеб. пособие / А.А. Реан.– СПб : Прайм-Еврознак, 2006. – 255 c.
2. https://sites.google.com/site/test300m/okd
Опубліковано
2016-05-31
Як цитувати
Олійник, О. (2016). ДОСЛІДЖЕННЯ РІВНЯ ГОТОВНОСТІ СТУДЕНТІВ ДО ФОРМУВАННЯ КОНСТРУКТИВНИХ УМІНЬ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Педагогічні науки: теорія та практика, (1), 83-88. вилучено із https://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/article/view/1184