СУ Б'ЄКТИВНІ ФАКТОРИ ДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛЯ ЯК ВАЛЕОЛОГІЧНА КАТЕГОРІЯ ПЕДАГОГІКИ

  • М.І. Приходько

Анотація

СУ Б'ЄКТИВНІ ФАКТОРИ ДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛЯ ЯК ВАЛЕОЛОГІЧНА КАТЕГОРІЯ ПЕДАГОГІКИ

Посилання

1. Стрєлков В.І. Творчість вчителя і профілактика правопорушень // Профілактика відхилень в поведінці неповнолітніх. -М., 1991. - С. 8 - 21.
2. Гончарова С. Хто винний // Народна освіта. №4 - 1964. - С. 3 - 15.
3. Вязникова Л.Ф., Печенюк А.М. Помилки в педагогічному спілкуванні як одна з причин появи важких учнів // Профілактика в поведінці дітей і підлітків. - М., 1988. - С. 16 - 19.
4. Сімонов Л.В. Що таке емоція? - М., 1966. - 168 с.
5. Януш Корчак. Вибрані педагогічні твори. - М., 1979. - 280 с.
6. Лебединська К.С., Райська М.М., Грибанова Г.В. Підлітки з порушеннями в афективній сфері - М.: 1988. - 325 с.
Опубліковано
2002-07-09
Як цитувати
Приходько, М. (2002). СУ Б’ЄКТИВНІ ФАКТОРИ ДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛЯ ЯК ВАЛЕОЛОГІЧНА КАТЕГОРІЯ ПЕДАГОГІКИ. Педагогічні науки: теорія та практика, (1), 86-90. вилучено із https://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/article/view/1645