ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ ПЕДАГОГІЧНОЇ ЕМПАТЇЇ НА ФОРМУВАННЯ СИНДРОМУ «ЕМОЦІЙНОГО ВИГОРАННЯ»

  • Л.В. Спіцина
  • І.С. Долгополова

Анотація

ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ ПЕДАГОГІЧНОЇ ЕМПАТЇЇ НА ФОРМУВАННЯ СИНДРОМУ «ЕМОЦІЙНОГО ВИГОРАННЯ»

Посилання

1. Гиппенрейтер Ю.Г., Карегина Т.Д. Феномен конгруэнтной эмпатии // Вопросы психологии.-1993.- №4.
2. Роджерс К. Взгляд на психотерапию. Становление человека. – М.: 1994.
3. Гаврилова Т.П. Понятие эмпатии в зарубежной психологии // Вопросы психологии.- 1975.- №2.
4. Бютнер К. Жить с агрессивными детьми. – М.: 1991.
5. Форманюк Т.В. Синдром «эмоционального выгорания» как показатель профессиональной дезадаптации учителя // Вопросы психологии.- 1994.- №6.
6. Рубинштейн М.М. Проблема учителя. – М.: 1927.
Опубліковано
2002-07-09
Як цитувати
Спіцина, Л., & Долгополова, І. (2002). ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ ПЕДАГОГІЧНОЇ ЕМПАТЇЇ НА ФОРМУВАННЯ СИНДРОМУ «ЕМОЦІЙНОГО ВИГОРАННЯ». Педагогічні науки: теорія та практика, (1), 93-95. вилучено із https://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/article/view/1647