СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНА РЕАБІЛІТАЦІЯ ЯК НАПРЯМОК РОБОТИ ПЕДАГОГА З ДЕЗАДАПТОВАНИМИ ПІДЛІТКАМИ

  • Н.В. Заверико
Ключові слова: реабілітація, соціально-педагогічна реабілітація, дезадаптовані підлітки

Анотація

У статті розглядається сутність та структура соціально-педагогічної реабілітації, характеризуються особливості соціально-педагогічної реабілітації дезадаптованих підлітків.

Посилання

1. Мосийчук Т. Понятие “социальная реабилитация” и его социологическое обоснование //Соціальні технології: актуальні проблеми теорії та практики. - Одеса, 2000. - Вип. 6. – С.77-86.
2. Трубавина І.М. Поняття про соціально-педагогічну реабілітацію особистості й сім’ї //Проблеми педагогічних технологій. - Луцьк, 2001. - Вип.1.- С.25-33.
3. Беличева С.А.Основы превентивной психологии. - М., 1993. – 163 c.
4. Социальная педагогика /Под ред. В.А. Никитина.- М.: Владос, 2000.- 272с.
5. Овчарова Р.С. Справочная книга социального педагога.- М: Феникс, 2001. – 480с.
Опубліковано
2005-06-06
Як цитувати
Заверико, Н. (2005). СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНА РЕАБІЛІТАЦІЯ ЯК НАПРЯМОК РОБОТИ ПЕДАГОГА З ДЕЗАДАПТОВАНИМИ ПІДЛІТКАМИ. Педагогічні науки: теорія та практика, (1), 37-42. вилучено із https://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/article/view/1668

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають