ДО ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОГО МИСЛЕННЯ ПСИХОЛОГА У СИСТЕМІ ВИЩОЇ ШКОЛИ

  • В.О. Коваленко
  • О.В. Коваленко
Ключові слова: професійний образ мислення, гностичні дії, студент-психолог

Анотація

Професіональне мислення пов’язується з новим поняттям – “образ мислення психолога”, який розглядається як статичне утворення, зафіксоване в текстах психологічного знання (об’єкт психологістики), і як динамічний акт у вигляді системи гностичних дій – парадигмальних, логістичних, лінгвістичних і універсальних. Алгоритмізація правил гностичних дій утворює концептуально - методичну основу формування професіонального образу мислення психолога в процесі навчання студентів-психологів.

Посилання

1. Дружилов С.А. Психология профессионализма человека: интегративный подход // Журнал прикладной психологии.-2003.-№4-5.- С.35-42.
2. Романов К. Психологическая культура специалистов как фактор профессионального мастерства // Прикладная психология и психоанализ.-2003.-№1.-С.19-28.
3. Фонарев А.Р. Профессиональная деятельность как смысл жизни и акме профессионала // Мир психологии.-2001.-№2.- С.104-109.
4. Петровский А.В., Ярошевский М.Г. Основы теоретической психологии. – М.: Инфра-М, 1998.- 528 с.
5. Методологические аспекты и пути формирования теоретической биологии // Вопр. философии.-1972.- №3.- С.101-116.
6. Гинсбург В. Курс //Наука и жизнь.-1986.- №3.-С.86-93.
7. Гарден Ж.К. Теоретическая археология. -М.: Прогресс, 1983.- 296 с.
8. Кондаков Н.И. Логический словарь-справочник. –М.: Наука, 1976.- 720с.
Опубліковано
2005-06-06
Як цитувати
Коваленко, В., & Коваленко, О. (2005). ДО ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОГО МИСЛЕННЯ ПСИХОЛОГА У СИСТЕМІ ВИЩОЇ ШКОЛИ. Педагогічні науки: теорія та практика, (1), 42-49. вилучено із https://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/article/view/1669