СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНИЙ КОНТЕКСТ ҐЕНДЕРНОЇ САМОРЕАЛІЗАЦІЇ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ

  • Т.П. Голованова
Ключові слова: ґендерна рівність, самореалізація, студентство

Анотація

У статті подано результати дослідження соціально-педагогічного контексту самореалізації студентської молоді, дано оцінку ґендерних аспектів вищої освіти України. Дослідження базується на аналізі офіційних даних ґендерної статистики і результатів вибіркових обстежень, наукової літератури з ґендерної проблематики.

Посилання

1. Капська А.Й. Соціальна робота: деякі аспекти роботи з дітьми та молоддю: Навчально-методичний посібник – К.: УДЦССМ, 2001. – 220 с.
2. Вітвицька С.С. Студент як об’єкт педагогічної діяльності //Вісн. Житомир. пед. ун-ту. – 2000. – Вип. 6. – С. 186.
3. Словник української мови: В 11т. – Т. 9. – К.: Наук. Думка, 1978. – 920 с.
4. Статистичний щорічник України за 2003р. – К.: Консультант, 2003. – 662 с.
5. Економіка України: стратегія і політика довгострокового розвитку / За ред. акад. НАН України В.М. Гейця. – К.: ІЕП; Фенікс, 2003. – 1008 с.
6. Інформаційно-аналітичні матеріали до парламентських слухань «Становище жінок в Україні: реалії та перспективи» 9 червня 2004 р. – 19 с.
7. Воронина О.А. Права женщин в сфере образования: проблемы переходного периода и опыт жителей Рыбинска // Права женщин в России: исследование реальной практики их соблюдения и массового сознания. – М.: МЦГИ-МФФ, 1998. – Т.1.-C. 86-89.
8. Баскакова М.Е. Экономическая эффективность инвестиций в высшее образование: гендерный аспект. – М.: Гелиос АРВ, 2002.-236 с.
Опубліковано
2005-06-15
Як цитувати
Голованова, Т. (2005). СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНИЙ КОНТЕКСТ ҐЕНДЕРНОЇ САМОРЕАЛІЗАЦІЇ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ. Педагогічні науки: теорія та практика, (2), 32-38. вилучено із https://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/article/view/1690