ХОРЕОГРАФІЧНЕ ВИХОВАННЯ ШКОЛЯРІВ: РЕАЛІЇ СЬОГОДЕННЯ
Ключові слова:
хореографічне виховання, танцювальне мистецтво, заклади нового типу, освіта, особистість
Анотація
Стаття присвячена проблемі організації хореографічного виховання в загальноосвітніх закладах нового типу: проаналізовані форми і методи хореографічної роботи з дітьми, визначенні основні цілі та завдання хореографічного виховання в системі сучасної освіти.
Посилання
1. Попик О. Танцювальна абетка і творчість// Мистецтво і освіта. – 2001. - № 4. – С. 22-25.
2. Морозовська Т.Д. Хореографічне виховання як складова загальної освіти// Рідна школа. – 2002. - № 8-9. – С. 25-28.
3. Закон України “Про освіту”// Радянська школа. – 1991. - № 9. – С. 5-16.
4. Школи нового типу Україні / За ред. В.Ф. Паламарчук, І.Г. Єрмакова. – К.: Віпол, 1996. – 156 с.
2. Морозовська Т.Д. Хореографічне виховання як складова загальної освіти// Рідна школа. – 2002. - № 8-9. – С. 25-28.
3. Закон України “Про освіту”// Радянська школа. – 1991. - № 9. – С. 5-16.
4. Школи нового типу Україні / За ред. В.Ф. Паламарчук, І.Г. Єрмакова. – К.: Віпол, 1996. – 156 с.
Опубліковано
2005-06-15
Як цитувати
Гончаренко, Ю. (2005). ХОРЕОГРАФІЧНЕ ВИХОВАННЯ ШКОЛЯРІВ: РЕАЛІЇ СЬОГОДЕННЯ. Педагогічні науки: теорія та практика, (2), 39-43. вилучено із https://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/article/view/1691
Розділ
Articles