ПРОЕКТУВАННЯ СИСТЕМИ ЗАСОБІВ ФОРМУВАННЯ КОНФЛІКТОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СОЦІАЛЬНОГО ПЕДАГОГА – МАЙБУТНЬОГО ВИКЛАДАЧА

  • І.В. Козич Запорізький національний університет
Ключові слова: педагогічне проектування, педагогічний засіб, навчальна, професійно – педагогічна задача

Анотація

У статті аналізуєтсья питання проектування системи засобів формування конфліктологічної компетентності соціального педагога – майбутнього викладача. Розглянуто поняття “педагогічне проектування”, “педагогічний засіб”, виокремлені етапи формування конфліктологічної компетентності, визначено набір тих новоутворень , які мають з’явитися в студентів у результаті формування конфліктологічної компетентності.

Посилання

1. Крюкова Е.А. Введение в социально – педагогическое проектирование: Учеб. пособие – Волгоград: Перемена,1998. – 136 с..
2. Крюкова Е.А. Личностно–развивающие образовательные технологии: природа, проектирование, реализация. – Вологоград: Перемена, 1999. – 124 с.
3. Педагогика и психология высшей школы: Учебное пособие. – Ростов н/Д: Феникс, 2002. – 544 с.
4. Сериков В.В. Личностный подход в образовании: концепция и технологии. – Волгоград,1994. – 347 с.
5. Самсонова Н.В. Конфликтологическая культура специалиста и технология её формирования в системе вузовского образования: Монография. – Калининград: Изд – во КГУ, 2002 – 308 с.
6. Психология. Словарь/ Под общ. ред. А.В. Петровского, М.Г. Ярошевского. – М.: Политиздат,1990. – 494 с.
7. Cмирнов С.Д. Педагогика и психология высшего образования от деятельности к личности. – М.: Аспект Пресс, 1995. – 271 с.
8. Зеркин Д.П. Основы конфликтологии: Курс лекций. – Ростов-н/Д: Феникс,1998. – 480 с.
9. Спирин Л.Ф., Фрумкин М.Л. Обучение студентов решению педагогических задач. – Сов. Педагогика. – 1984. – №7. – С.74 – 78.
Опубліковано
2007-02-15
Як цитувати
Козич, І. (2007). ПРОЕКТУВАННЯ СИСТЕМИ ЗАСОБІВ ФОРМУВАННЯ КОНФЛІКТОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СОЦІАЛЬНОГО ПЕДАГОГА – МАЙБУТНЬОГО ВИКЛАДАЧА. Педагогічні науки: теорія та практика, (2), 80-87. вилучено із https://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/article/view/1744