СИНЕРГЕТИЧНИЙ ПІДХІД У ХУДОЖНЬО- ЕСТЕТИЧНОМУ ВИХОВАННІ

  • В.В. Горбатих Запорізький національний університет
Ключові слова: синергетика, самовиховання, самокерування, художньо-естетичне виховання

Анотація

Останнім часом здійснюються спроби розповсюджувати синергетичний підхід у художньо- естетичному вихованні. Оскільки робляться поки що перші кроки у застосуванні системно- синергетичних ідей у вивченні проблем художньо-естетичного виховання, то цей процес супроводжується рядом труднощів. У статті розкривається значення застосування синергетичного підходу у художньо-естетичному вихованні.

Посилання

1. Веремьев А. Синергетический подход в исследовании системы художественно - этического воспитания // Искусство и образование. – 2003. – № 2.
2. Добролюбова І. Філософія науки і синергетика освіти // Вища освіта України. – 2003. – № 2.
3. Камалетдинова Е. Проблема синергетического подхода как современной методологической ориентации в образовании // Инновации в образовании. – 2005. – № 3.
4. Кудин В.А. Раздумья. – Харьков: НТУ "ХПИ", 2003. – 184 с.
5. Николис Г., Пригожин И. Познание сложного. – М., 1990.
6. Пригожин И., Стенгерс И. Порядок из хаоса. Новый диалог человека с природой. – М., 1986.
7. Рева В.П. Самовоспитание культуры музыкального восприятия личности: опыт теоретического осмысления проблемы.
8. Хакен Г. Синергетика. – М., 1980.
Опубліковано
2007-05-14
Як цитувати
Горбатих, В. (2007). СИНЕРГЕТИЧНИЙ ПІДХІД У ХУДОЖНЬО- ЕСТЕТИЧНОМУ ВИХОВАННІ. Педагогічні науки: теорія та практика, (2), 62-65. вилучено із https://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/article/view/1826