ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ХОРЕОГРАФІВ–ВИКОНАВЦІВ У ПЕДАГОГІЧНІЙ СИСТЕМІ Ш. ДІДЛО

  • Ю.В. Гончаренко
  • Г.В. Михайличенко
Ключові слова: професійна компетентність, педагогічна система Ш. Дідло, хореографи-виконавці, танцювальна діяльність

Анотація

У статті розкривається значення педагогічної системи Ш. Дідло для сучасної танцювальної освіти, аналізуються її основні форми та методи, спрямовані на формування професійної компетентностіхореографів–виконавців,що є важливим компонентом їхньої фахової підготовки. Aналіз педагогічної системи Ш. Дідло та його методів підготовки хореографів-виконавців дає змогу зазначити, що ним використовувалися такі векторні підходи формування професійної компетентності: особистістно-діяльнісний, системно-структурний та знаннєвий. Саме в його педагогічній діяльності були визначені основні фактори формування професійної компетентності хореографів-виконавців.

Посилання

1. Бахрушин Ю. А. История русского балета / Ю.А. Бахрушин. – М. : Сов. Россия, 1965. – 249 с.
2. Глушковский А.П. Воспоминания о великом хореографе К. – Ш. Дидло и некоторые рассуждения о танцевальном искусстве / А.П. Глушковский // Воспоминания балетмейстера. – 2-е изд. – СПб : Планета музыки, «Лань», 2010. – 576 с.
3. Илларионов Б. История художественного образования в России / Б. Илларионов. – Режим доступа: http://spbballet.narod.ru/simple815.html
4. Пасютинская В.М. Волшебный мир танца : Книга для учащихся / В.М. Пасютинская. – М. : Просвещение, 1985. – 223 с. : ил.
Опубліковано
2023-06-09
Як цитувати
Гончаренко, Ю., & Михайличенко, Г. (2023). ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ХОРЕОГРАФІВ–ВИКОНАВЦІВ У ПЕДАГОГІЧНІЙ СИСТЕМІ Ш. ДІДЛО. Педагогічні науки: теорія та практика, (1), 5-9. вилучено із https://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/article/view/3272
Розділ
РОЗДІЛ I. ЗАГАЛЬНА ПЕДАГОГІКА ТА ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ