ГЕНДЕРНИЙ МЕТОДОЛОГІЧНИЙ ПІДХІД ЯК УМОВА ПРОФІЛАКТИКИ ДЕВІАНТНОЇ ПОВЕДІНКИ ДІВЧАТ

  • І.І. Парфанович
Ключові слова: дівчата, профілактика девіантної поведінки, гендерний методологічний підхід

Анотація

Методологічним підходом до профілактики девіантної поведінки дівчат загальноосвітніх шкіл визначено гендерний як формування особистості на основі визначення гендерних ролей. Розглянуто проблемні питання профілактики девіантної поведінки дівчат через призму історичного аспекту та різних типів презентації дівчат на сучасному етапі. Обґрунтовано, що єдність і взаємозумовленість компонентів профілактичного процесу, спрямованого на покращення соціально-психологічних показників становища і розвитку дівчат, забезпечують гендерну соціалізацію та ідентифікацію.

Посилання

1. Кікінеджі О. Гендерна ідентифікація молоді як психолого-педагогічна проблема / О. Кікінеджі // Формування гендерної культури молоді : проблеми та перспективи : зб. матеріалів Bсеукр. наук.-практ. конф., (Тернопіль, 30-31 жовтня 2003 р.). – Тернопіль, ТДПУ ім.В.Гнатюка, 2003. – С. 7–11.
2. Кравець В. П. Гендерна соціалізація молодших школярів : навч. посіб. / В. П. Кравець, Т. В. Говорун, О. М. Кікінеджі. – Тернопіль : Навч. книга – Богдан, 2011. – 192 с.
3. Кравець В. П. Статева соціалізація дітей і підлітків: закономірності та гендерні особливості : [монографія] / В. П. Кравець. – Тернопіль : ТНПУ, 2009. – 476 с.
Опубліковано
2023-06-09
Як цитувати
Парфанович, І. (2023). ГЕНДЕРНИЙ МЕТОДОЛОГІЧНИЙ ПІДХІД ЯК УМОВА ПРОФІЛАКТИКИ ДЕВІАНТНОЇ ПОВЕДІНКИ ДІВЧАТ. Педагогічні науки: теорія та практика, (1), 59-63. вилучено із https://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/article/view/3281