РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО НАВЧАННЯ АУДІЮВАННЮ СТУДЕНТІВ МОВНОГО ВНЗ ЗІ СПЕЦІАЛЬНОСТІ «ПЕДАГОГІЧНІ НАУКИ»

  • К.Т. Фараджбейлі
Ключові слова: аудіювання, автентичний, комунікативна компетенція, розуміння

Анотація

У статті йдеться про те, що в умовах глобалізації однією з основних цілей навчання мови як спеціальності є оволодіння досліджуваною мовою як засобом комунікації, що передбачає формування у студентів мовного вузу адекватних навичок усного мовлення, аудіювання, читання та письма. Процес навчання аудіювання повинен носити функціональний характер і мати кінцевою метою формування у студентів мовних факультетів навичок комунікації досліджуваною іноземною мовою.

Посилання

1. Brown G. “Investigating listening comprehension in context” / G. Brown – Applied Linguistics: Vol 7 №3, 1986. – Р. 284-302.
2. Byrnes H. “The Role of Listening Comprehension: A Theoretical Base”. Foreign Language Annals / H. Byrnes – Vol. 17 № 4, 1984. – P. 317-334.
3. Dunkel P.A. “Developing Listening Fluency in L.2. Theoretical Principles and Pedagogical Consideration” / P.A. Dunkel. – The Modern Language Journal, Vol. 70 № 2. – 1986. Р 99-106.
4. Rost M. Teaching and Researching Listening / M. Rost. – Harlow: Longman. – 2002. 138 р.
5. White G. Listening / G. White. – Oxford: Oxford University Press. – 1998. 254 р.
Опубліковано
2023-06-09
Як цитувати
Фараджбейлі, К. (2023). РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО НАВЧАННЯ АУДІЮВАННЮ СТУДЕНТІВ МОВНОГО ВНЗ ЗІ СПЕЦІАЛЬНОСТІ «ПЕДАГОГІЧНІ НАУКИ». Педагогічні науки: теорія та практика, (1), 90-95. вилучено із https://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/article/view/3286
Розділ
РОЗДІЛ IV. ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ