ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ ФАХІВЦІВ ДЛЯ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ПРОМИСЛОВОСТІ

  • О.В. Шандиба
Ключові слова: шляхи вдосконалення, післядипломна професійна освіта, інноваційна діяльність, освітні заклади, зміст, форми і методи навчання

Анотація

Розглянуті шляхи вдосконалення післядипломної професійної освіти фахівців для інноваційної діяльності в промисловості. Показано, що підлягають оптимізації освітні заклади та їх інституціональна структурованість, склад викладачів і наукових керівників, групи суб’єктів навчання,функціональні відношення викладачів і суб’єктів навчання, зміст (програми) навчання, форми та методи навчання.

Посилання

1. Авдеенко Е.В. Особенности современного состояния комплексов научных и учебных дисциплин «Техноведение» / Е.В. Авдеенко, Н.Э. Тернюк // Новый коллегиум. Проблемы высшего образования : [науч. информ. журнал]. – 2006. – № 2. – С. 18-23.
2. Авдєєнко О.В. Інтегральні навчально-інноваційні системи нового типу / О.В. Авдєєнко, М.Е. Тернюк // Новий колегіум. Проблеми вищої освіти : [наук. інформ. журнал]. – 2007. – № 3. – С. 36-44.
3. Авдєєнко О.В. Інформаційно-знаннєва інфраструктура для системи післядипломної підготовки кадрового резерву генеральних конструкторів / О.В. Авдєєнко // Вісті Академії інженерних наук України: [наук.-тех. та громадянський часопис]. – 2007. – № 3/33/. – С. 165-167.
4. Авдєєнко О.В. Концептуальні засади цільової підготовки генеральних конструкторів / О.В. Авдєєнко, М.Е. Тернюк // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : [зб. наук. Пр. УІПА]. – Х. : УІПА. – 2006. – № 14-15. – С. 9-17.
5. Авдєєнко О.В. Системо-миследіяльнісний комплекс галузевої системи освіти для промисловості / О.В. Авдєєнко, М.Е. Тернюк // Новий колегіум. Проблеми вищої освіти : [наук. інформ. журнал]. – 2006. – № 3. – С. 3-10.
6. Авдєєнко О.В. Створення навчального закладу – Академії генеральних конструкторів / О.В. Авдєєнко, М.Е. Тернюк // матеріали 7-ї Міжнародної міждисциплінарної науково-практичної конференції [«Сучасні проблеми науки та освіти»], (Крим, Сімеіз, 25 червня – 2 липня 2006 р.). – Х. : Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, 2006. – 223 с.
7. Бідюк Н.М. Розвиток змісту та форм організації та підготовки бакалаврів і інженерів в університетах Великої Британії : дис. … канд. пед. наук : 13.00.04 / Бідюк Наталія Михайлівна. – К. , 2001. – 179 с.
8. Зіньковський Ю. Ф. Креативність – фрактал сучасної парадигми вищої технічної освіти (стаття перша) / Ю. Ф. Зіньковський, Г.О. Мірських // Вища освіта України : [наук. фах. вид.]. – 2007. – № 3. – С. 14-20.
9. Коваленко Е.Э. Методика профессионального обучения : [учебник] / Елена Эдуардовна Коваленко. – Х. : ЧП «Штрих», 2003. – 480 с.
10. Кремень В.Г. Освіта в України: стан і перспективи // Неперервна професійна освіта і практика : [зб. наук. праць] ; за ред. І.А. Зязюна, Н.Г. Ничкало : у 2-х частинах. – К. – 2001. – ч. 1. – С. 5-14.
11. Леонтьев А.Н. Деятельность, сознание, личность / А.Н. Леонтьев. – М. : Академия, 2004. – 346 с.
12. Макаренко О.А. Концептуальні засади підготовки майбутніх інженерів-педагогів до виховної діяльності у закладах професійно-технічної освіти / О.А. Макаренко // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : [зб. наук. пр. УІПА]. – Х. : УІПА. – 2005. – №9. – С. 14-22.
13. Найти и воспитать. На рынке труда идет война за таланты / [А. Альошина, В. Емельяненко, Л. Клокова и др.]. – BusinesWeek – № 15-16/24 апреля 2006. – С. 26-33.
14. Наумов Б.Н. Теоретические основы целостности педагогической деятельности / Б. Н. Наумов. – Х. : Основа, 1994. – 196 с.
15. Національна доктрина розвитку освіти. Указ Президента України від 17 квітня 2002 р. №374/202 // Освіта України : [газета]. – 2002. – №33. – С. 4-6.
16. Педагогические аспекты преподавания инженерных дисциплин : [пособ. для препод.] / [С. Ф. Артюх, Е. Э. Коваленко, Е. К. Белова и др.] ; под ред. С. Ф. Артюха. – Х. : УИПА, 2001. – 210 с.
17. Прокопенко І.Ф. Педагогічні технології : [навч. посіб.] / І.Ф. Прокопенко, В.І. Євдокимов.– Х. : Колегіум, 2006. – 222 с.
18. Проскурнин В.А. Заметки к реформе правовой системы. Методологические предпосылки / В.А. Проскурнин // Кентавр. – 1998. – №20. – С. 33-42.
19. Томилин С.В. Пути совершенствования профессионального отбора абитуриентов педвузов (на примере индустриально-педагогических факультетов) : автореф. дис. на соискание научной степени канд. пед. наук : спец. 13.00.01 / С. В. Томилин. – К. , 1990. – 23 с.
20. Шандыба Е.В. Методическая система обучения технических дисциплин генеральных конструкторов при последипломной подготовке : дис. … канд. пед. наук : 13.00.02 : защищена 26.02.2010 : утв. 06.10.2010 / Шандыба Елена Васильевна. – Х. , 2010. – 217 с.
Опубліковано
2023-06-09
Як цитувати
Шандиба, О. (2023). ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ ФАХІВЦІВ ДЛЯ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ПРОМИСЛОВОСТІ. Педагогічні науки: теорія та практика, (1), 145-151. вилучено із https://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/article/view/3294
Розділ
РОЗДІЛ V. ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА УПРАВЛІННЯ ОСВІТОЮ