КВАЛІМЕТРИЧНА СУБМОДЕЛЬ ВИМІРЮВАННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ СТАРШОКЛАСНИКІВ З ПРЕДМЕТІВ ХУДОЖНЬО-ЕСТЕТИЧНОГО ЦИКЛУ

  • Є.С. Зінов’єва
Ключові слова: кваліметрична субмодель, старшокласники, художньо-естетичний цикл, ефективність управління

Анотація

Зміст статті полягає в дослідженні особливостей кваліметричної субмоделі вимірювання ефективності управління якістю навчальних досягнень старшокласників з предмету художньо – естетичного циклу. Автор розкриває досвід використання системи оцінювання навчальних досягнень учнів, удосконалення технологій оцінювання. Запропонована кваліметрична субмодель вимірювання ефективності управління якістю навчальних досягнень старшокласників з предметів художньо-естетичного циклу є складовою частиною основної моделі адаптивного управління якістю навчальних досягнень старшокласників з предметів художньо-естетичного циклу.

Посилання

1. Адаптивне управління: сутність, характеристика, моніторингові системи : Монографія / Г. В. Єльникова, Т. А. Борова, О. М. Касьянова, Г. А. Полякова та ін. / За заг. ред. Г. В. Єльникової. – Чернівці : Технодрук, 2009. – 572 с.
2. Азгальдов Г.Г. О квалиметрии / Г.Г. Азгальдов, Э.П. Райхман. – М. : Изд-во стандартов, 1973. – 171 c.
3. Єльникова Г. В. Регіональне управління освітою / Г. В. Єльникова, В. К. Мельник // Енциклопедія освіти України / Акад. пед. наук України ; Головний редактор В. Г. Кремень. – К. : Юрінком Інтер, 2008. – С. 768.
4. Жерносек І. П. Удосконалення науково-методичної роботи в сучасних загальноосвітніх школах, ліцеях і гімназіях : Монографія / І. П. Жерносек. – К. : ЗАТ “Віпол”, 2001. – 204 с.
5. Загальні основи педагогіки. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://pidruchniki.com/17780604/pedagogika/zasobi_navchannya
Опубліковано
2023-06-09
Як цитувати
Зінов’єва, Є. (2023). КВАЛІМЕТРИЧНА СУБМОДЕЛЬ ВИМІРЮВАННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ СТАРШОКЛАСНИКІВ З ПРЕДМЕТІВ ХУДОЖНЬО-ЕСТЕТИЧНОГО ЦИКЛУ. Педагогічні науки: теорія та практика, (1), 167-172. вилучено із https://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/article/view/3297