ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНОГО МИСЛЕННЯ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ СОЦІАЛЬНОЇ СФЕРИ
Ключові слова:
професійна діяльність, професіоналізм, професійно важливі якості, тип мислення, стиль мислення, професійна спрямованість, мотивація навчальної діяльності, студенти, соціальна робота
Анотація
У статті автор презентує дослідження типу, стилю мислення та професійної спрямованості студентів – майбутніх фахівців соціальної сфери як професійно важливих якостей їх майбутньої професійної діяльності.
Посилання
1. Ананьев Б. Г. Человек как предмет познания. Избранные психологические труды / Б. Г. Ананьев. – М. : Просвещение, 1980. – 230 с.
2. Вопросы психологии труда и эргономики / [под ред. В.Д. Шадрикова и др.]. – Ярославль : Изд-во ЯГУ, I976. – 265 с.
3. Гаврилов В.Е. Составление и использование психологических характеристик профессий в целях профориентации / В. Е. Гаврилов. – Л. : Медицина, 1988. – 163 с.
4. Дмитриева М. А. Психология труда и инженерная психология / Дмитриева М. А., Крылов А.А., Нафтульев А.И. – М. : Просвещение, 1974. – 324 с.
5. Дубовицкая Т.Д. Диагностика уровня профессиональной направленности студентов / Т. Д. Дубовицкая // Психологическая наука и образование. – 2004. – № 2. – С. 82–85.
6. Егоров Е.И. Личность учителя: теория и практика / Е. И. Егоров. – Ростов-на-Дону : Феникс, 1996. – С. 159–170.
7. Инженерная психология / [под ред. Г. К. Середы]. – К. : Вища школа, 1976. – 308 с.
8. Климов Е.А. Введение в психологию труда: учеб. для вузов / Е. А. Климов. – М. : Культура и спорт, ЮНИТИ, 1988. – 350 с.
9. Климов Е.А. Пути в профессионализм (психологический взгляд) / Е. А. Климов. – М. : Издательсикй центр «Академия», 2003. – 232 с.
10. Клищевская М.В. Профессионально важные качества как необходимые и достаточные условия прогнозирования успешности деятельности / М. В. Клищевская, Г. Н. Солнцева // Вестник МГУ. – Сер.14.– 1999.– № 4. – С. 56–69.
11. Копылова Н.В. К вопросу о становлении личностно-профессиональных качеств будущего специалиста / Н. В. Копылова // Мир психологии. – 2005.– № 1. – С. 74–95.
12. Кореляков Ю.А. Средства экспресс-диагностики направленности личности в структуре определения уровня ее профессионального развития / Ю. А. Кореляков // Журнал прикладной психологии. – 2000. – № 5. – С. 43–56.
13. Крылов А.А. Инженерная психология как наука / А. А. Крылов // Психологический журнал. – 1980. – № 2. – С. 35–46.
14. Маркова А.К. Психология профессионализма / А. К. Маркова. – М. : Профиздат, 1996. – 253 с.
15. Методика «Тип мышления» / Г. В. Резапкина Отбор в профильные классы. – М. : Генезис, 2005. – С. 24–30.
16. Мильман В. Э. Внутренняя и внешняя мотивация учебной деятельности / В. Э. Мильман // Вопросы психологии. – 1987. – № 5. – С. 53–62.
17. Психология труда / [под ред. К.К. Платонова]. – М. : Профиздат, 1979. – 216 с.
18. Романова Е.С. Психологические основы профессиографии / Е. С. Романова, Г. А. Суворова. – М. : МПГУ им. В.И.Ленина, 1990. – 231 с.
19. Романова Е.С. 99 популярных профессий. Психологический анализ и профессиограммы / Е. С. Романова. – СПб. : Питер, 2003. – 464 с.
2. Вопросы психологии труда и эргономики / [под ред. В.Д. Шадрикова и др.]. – Ярославль : Изд-во ЯГУ, I976. – 265 с.
3. Гаврилов В.Е. Составление и использование психологических характеристик профессий в целях профориентации / В. Е. Гаврилов. – Л. : Медицина, 1988. – 163 с.
4. Дмитриева М. А. Психология труда и инженерная психология / Дмитриева М. А., Крылов А.А., Нафтульев А.И. – М. : Просвещение, 1974. – 324 с.
5. Дубовицкая Т.Д. Диагностика уровня профессиональной направленности студентов / Т. Д. Дубовицкая // Психологическая наука и образование. – 2004. – № 2. – С. 82–85.
6. Егоров Е.И. Личность учителя: теория и практика / Е. И. Егоров. – Ростов-на-Дону : Феникс, 1996. – С. 159–170.
7. Инженерная психология / [под ред. Г. К. Середы]. – К. : Вища школа, 1976. – 308 с.
8. Климов Е.А. Введение в психологию труда: учеб. для вузов / Е. А. Климов. – М. : Культура и спорт, ЮНИТИ, 1988. – 350 с.
9. Климов Е.А. Пути в профессионализм (психологический взгляд) / Е. А. Климов. – М. : Издательсикй центр «Академия», 2003. – 232 с.
10. Клищевская М.В. Профессионально важные качества как необходимые и достаточные условия прогнозирования успешности деятельности / М. В. Клищевская, Г. Н. Солнцева // Вестник МГУ. – Сер.14.– 1999.– № 4. – С. 56–69.
11. Копылова Н.В. К вопросу о становлении личностно-профессиональных качеств будущего специалиста / Н. В. Копылова // Мир психологии. – 2005.– № 1. – С. 74–95.
12. Кореляков Ю.А. Средства экспресс-диагностики направленности личности в структуре определения уровня ее профессионального развития / Ю. А. Кореляков // Журнал прикладной психологии. – 2000. – № 5. – С. 43–56.
13. Крылов А.А. Инженерная психология как наука / А. А. Крылов // Психологический журнал. – 1980. – № 2. – С. 35–46.
14. Маркова А.К. Психология профессионализма / А. К. Маркова. – М. : Профиздат, 1996. – 253 с.
15. Методика «Тип мышления» / Г. В. Резапкина Отбор в профильные классы. – М. : Генезис, 2005. – С. 24–30.
16. Мильман В. Э. Внутренняя и внешняя мотивация учебной деятельности / В. Э. Мильман // Вопросы психологии. – 1987. – № 5. – С. 53–62.
17. Психология труда / [под ред. К.К. Платонова]. – М. : Профиздат, 1979. – 216 с.
18. Романова Е.С. Психологические основы профессиографии / Е. С. Романова, Г. А. Суворова. – М. : МПГУ им. В.И.Ленина, 1990. – 231 с.
19. Романова Е.С. 99 популярных профессий. Психологический анализ и профессиограммы / Е. С. Романова. – СПб. : Питер, 2003. – 464 с.
Опубліковано
2023-06-16
Як цитувати
Лазаренко, В. (2023). ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНОГО МИСЛЕННЯ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ СОЦІАЛЬНОЇ СФЕРИ. Педагогічні науки: теорія та практика, (3), 142-149. вилучено із https://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/article/view/3548
Розділ
РОЗДІЛ V. ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА УПРАВЛІННЯ ОСВІТОЮ