ПРОБЛЕМИ ПІДГОТОВКИ ПРАЦІВНИКІВ СОЦІАЛЬНОЇ СФЕРИ ДО РОБОТИ З СІМ’ЯМИ, ЯКІ ВИХОВУЮТЬ ВІЛ-ІНФІКОВАНИХ ДІТЕЙ

  • О.Л. Брусенко
Ключові слова: працівники соціальної сфери, ВІЛ/СНІД, ВІЛ-інфіковані діти, сім’ї, які виховують ВІЛ-інфікованих дітей

Анотація

У статті розкриваються проблеми, пов’язані з професійною підготовкою кваліфікованих працівників соціальної сфери до роботи з сім’ями, які виховують ВІЛ-інфікованих дітей, що передбачає ґрунтовну теоретичну та практичну підготовку фахівців, упровадження нових технологій організації навчального процесу.

Посилання

1. Эпидемическая ситуация по ВИЧ-инфекции/СПИД в Украине [Электронный ресурс]: / Международный Альянс по ВИЧ/СПИДу в Украине. – Режим доступа: http://www.aidsalliance.kiev.ua
2. Калашніков Ю.В. Методичні рекомендації щодо соціальної підтримки людей, які живуть з ВІЛ (з досвіду роботи) / [Ю. В. Калашніков, Л. П. Крисов, Д. В. Муценко та ін.]. – К. : ДСССДМ, 2005. – 116 с.
3. Котова Н.В. ВІЛ-інфіковані діти: медичний догляд, психологічна підтримка, соціальний супровід, правовий захист / [Н.В. Котова, О.О. Старець, О.П. Пурік та ін.]. – К. : ТОВ «К. І. С.», 2010. – 176 с.
4. Семигіна Т. Соціальна робота з людьми, які живуть з ВІЛ/СНІДом: метод. посіб. для проведення курсів підвищ. кваліфікації / Семигіна Т., Банас О., Венедиктова Н. – К. : Вид. дім «Києво-Могилянська акад.», 2006. – 620 с.
Опубліковано
2023-06-19
Як цитувати
Брусенко, О. (2023). ПРОБЛЕМИ ПІДГОТОВКИ ПРАЦІВНИКІВ СОЦІАЛЬНОЇ СФЕРИ ДО РОБОТИ З СІМ’ЯМИ, ЯКІ ВИХОВУЮТЬ ВІЛ-ІНФІКОВАНИХ ДІТЕЙ. Педагогічні науки: теорія та практика, (1), 9-14. вилучено із https://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/article/view/3601
Розділ
РОЗДІЛ I. ЗАГАЛЬНА ПЕДАГОГІКА ТА ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ