ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА СОЦІАЛЬНИХ ПЕДАГОГІВ ДО РОБОТИ З СІМ’ЄЮ В НІМЕЧЧИНІ: ІСТОРИЧНИЙ АСПЕКТ
Ключові слова:
соціальна і соціально-педагогічна освіта, фахові школи соціальної педагогіки, підвищені фахові школи соціальної роботи, теоретичний курс, практика, професійне визнання
Анотація
У статті досліджено процес професійної підготовки соціальних педагогів Німеччини до роботи з сім’єю у його історичному аспекті, проаналізовано навчальні плани з підготовки соціальних фахівців у різні історичні періоди.
Посилання
1. Поліщук В.А. Професійна підготовка фахівців для соціальної сфери: зарубіжний досвід: навч. посібник / Поліщук В.А. – Тернопіль, 2002. – 222 с.
2. Пришляк О.Ю. Професійна підготовка соціальних педагогів у вищих навчальних закладах Німеччини: дис. ... кандидата пед. наук: 13.00.04 / Пришляк Оксана Юріївна. – Тернополь, 2008. – 219 с.
3. Kruse E. Stufen zur Akademisierung Wege der Ausbildung für Soziale Arbeit von der Wohlfahrtsschule zum Bacherol /Mastermodell / Elke Kruse. – Siegen: VS Verlag für Sozialwissenschaften, 2004. – S. 265
4. Lange-Appel U. Von der allgemeinen Kulturaufgabe zur Berufskarriere im Lebenslauf. Eine Bildungshistorische Untersuchung zur Professionalisierung der Sozialarbeit / Ute Lange-Appel. – Frankfurt am Main, 1993. – S. 354.
5. Müller W. Ausbildung für Diplompädagogen. // Handbuch zur Sozialarbeit/Sozialpädagogik. / Red. von Euferth H., Otto H., Thiarsch H. Neuwied/Darmstadt, 1984. – S. 151–156.
6. Oelschlägel, Dieter. Ausbildung für Sozialarbeizer/Sozialpädagogen // Handbuch zur Sozialarbeit/Sozialpädagogik / Eyferth, Hanns; Otto, Hans-Uwe; Thiersch, Hanns. – Darmstadt: Neuwied, 1984. – S. 161–171.
7. Pfaffenberger H. Zur Situation der Ausbildungsstätten. Projektgruppe Soziale Berufe // Sozialarbeit: Ausbildung und Qualifikation. Expertisen I / Hans Pfaffenberger. – München, 1981. – S. 89–119.
8. Pfaffenberger, H. Identität - Eigenständigkeit - Handlungskompetenz der Sozialarbeit/Sozialpädagogik als Beruf und Wissenschaft / Hans Pfaffenberger. – Münster/Hamburg/London: Lit-Verlag, 2004. – S. 224 .
9. Sachße, Ch. Mütterlichkeit als Beruf. Sozialarbeit, Sozialreform und Frauenbewegung 1871 – 1929 / Christof Sachße. – Opladen, 2002. – S. 453.
2. Пришляк О.Ю. Професійна підготовка соціальних педагогів у вищих навчальних закладах Німеччини: дис. ... кандидата пед. наук: 13.00.04 / Пришляк Оксана Юріївна. – Тернополь, 2008. – 219 с.
3. Kruse E. Stufen zur Akademisierung Wege der Ausbildung für Soziale Arbeit von der Wohlfahrtsschule zum Bacherol /Mastermodell / Elke Kruse. – Siegen: VS Verlag für Sozialwissenschaften, 2004. – S. 265
4. Lange-Appel U. Von der allgemeinen Kulturaufgabe zur Berufskarriere im Lebenslauf. Eine Bildungshistorische Untersuchung zur Professionalisierung der Sozialarbeit / Ute Lange-Appel. – Frankfurt am Main, 1993. – S. 354.
5. Müller W. Ausbildung für Diplompädagogen. // Handbuch zur Sozialarbeit/Sozialpädagogik. / Red. von Euferth H., Otto H., Thiarsch H. Neuwied/Darmstadt, 1984. – S. 151–156.
6. Oelschlägel, Dieter. Ausbildung für Sozialarbeizer/Sozialpädagogen // Handbuch zur Sozialarbeit/Sozialpädagogik / Eyferth, Hanns; Otto, Hans-Uwe; Thiersch, Hanns. – Darmstadt: Neuwied, 1984. – S. 161–171.
7. Pfaffenberger H. Zur Situation der Ausbildungsstätten. Projektgruppe Soziale Berufe // Sozialarbeit: Ausbildung und Qualifikation. Expertisen I / Hans Pfaffenberger. – München, 1981. – S. 89–119.
8. Pfaffenberger, H. Identität - Eigenständigkeit - Handlungskompetenz der Sozialarbeit/Sozialpädagogik als Beruf und Wissenschaft / Hans Pfaffenberger. – Münster/Hamburg/London: Lit-Verlag, 2004. – S. 224 .
9. Sachße, Ch. Mütterlichkeit als Beruf. Sozialarbeit, Sozialreform und Frauenbewegung 1871 – 1929 / Christof Sachße. – Opladen, 2002. – S. 453.
Опубліковано
2023-06-19
Як цитувати
Дужа-Задорожна, М. (2023). ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА СОЦІАЛЬНИХ ПЕДАГОГІВ ДО РОБОТИ З СІМ’ЄЮ В НІМЕЧЧИНІ: ІСТОРИЧНИЙ АСПЕКТ. Педагогічні науки: теорія та практика, (1), 28-34. вилучено із https://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/article/view/3605
Розділ
РОЗДІЛ I. ЗАГАЛЬНА ПЕДАГОГІКА ТА ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ