СТРУКТУРА ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПЕДАГОГІВ ДО РОЗВИТКУ В УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ ВІДПОВІДАЛЬНОГО СТАВЛЕННЯ ДО БАТЬКІВСТВА
Ключові слова:
мотиваційно-орієнтаційний, когнітивний, діяльнісно-технологічний, рефлексивно-аксіологічний компоненти, готовність соціальних педагогів до розвитку відповідального ставлення до батьківства
Анотація
У статті представлено науковий аналіз проблеми готовності майбутніх соціальних педагогів до розвитку відповідального ставлення до батьківства в учнівської молоді. Виявлено структуру готовності майбутніх соціальних педагогів до цього напряму професійної діяльності в єдності кількох компонентів: мотиваційно-орієнтаційного, когнітивного, діяльнісно-технологічного, рефлексивно-аксіологічного. Виявлено змістові характеристики кожного з компонентів структури готовності.
Посилання
1. Дзагкоева Н.А. Профессиональный потрет и специфика профессиональной деятельности социального педагога Електронний ресурс / Н.А.Дзагкоева. – Режим доступу до ресурсу : science.ncstu.ru/articles/hs/2008_06/45.pdf/file_download.
2. Когут С. Система допрофесійної підготовки соціального педагога в загальноосвітній школі України / С.Когут // Вісник Львівського університету. Серія педагогічна. – 2005. – Вип.19. – Ч.1. – С.209–218.
3. Овчарова Р. В. Справочная книга социального педагога: учеб. пособ. / ОвчароваР. В. – М. : Академпроект, 2002. – 466 с.
4. Акутина С.П. Формирование у старшеклассников семейных духовно-нравственных ценностей в условиях взаимодействия семи и школы : автореф. дис. … докт. пед. наук : спец. 13.00.01 «Общая педагогика, история педагогіки и образования» / С. П. Акутина. – Нижний Новгород, 2010. – 40 с.
5. Павліченко А. Ціннісні орієнтації в системі становлення особистості / А.Павліченко // Психологія і суспільство. – 2005. – №4. – С.98–120.
6. Кондрицька О.І. Аксіологічні орієнтири особистісно орієнтованої моделі виховання студентської молоді [Електронний ресурс] / О.І.Кондрицька. – Режим доступу до ресурсу : www.nenc.gov.ua/doc/autoref/kondriska.pdf
2. Когут С. Система допрофесійної підготовки соціального педагога в загальноосвітній школі України / С.Когут // Вісник Львівського університету. Серія педагогічна. – 2005. – Вип.19. – Ч.1. – С.209–218.
3. Овчарова Р. В. Справочная книга социального педагога: учеб. пособ. / ОвчароваР. В. – М. : Академпроект, 2002. – 466 с.
4. Акутина С.П. Формирование у старшеклассников семейных духовно-нравственных ценностей в условиях взаимодействия семи и школы : автореф. дис. … докт. пед. наук : спец. 13.00.01 «Общая педагогика, история педагогіки и образования» / С. П. Акутина. – Нижний Новгород, 2010. – 40 с.
5. Павліченко А. Ціннісні орієнтації в системі становлення особистості / А.Павліченко // Психологія і суспільство. – 2005. – №4. – С.98–120.
6. Кондрицька О.І. Аксіологічні орієнтири особистісно орієнтованої моделі виховання студентської молоді [Електронний ресурс] / О.І.Кондрицька. – Режим доступу до ресурсу : www.nenc.gov.ua/doc/autoref/kondriska.pdf
Опубліковано
2023-06-19
Як цитувати
Колесник, Я. (2023). СТРУКТУРА ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПЕДАГОГІВ ДО РОЗВИТКУ В УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ ВІДПОВІДАЛЬНОГО СТАВЛЕННЯ ДО БАТЬКІВСТВА. Педагогічні науки: теорія та практика, (1), 35-39. вилучено із https://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/article/view/3606
Розділ
РОЗДІЛ I. ЗАГАЛЬНА ПЕДАГОГІКА ТА ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ