ОСОБИСТІСНО-ЗОРІЄНТОВАНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПЕДАГОГІВ
Ключові слова:
гуманістична парадигма, особистісно-зорієнтована освіта, соціальна адаптивність, професійна компетентність, суб’єктність
Анотація
У статті розглянуті основні підходи до реалізації особистісно-зорієнтованого навчання у вищій школі. Автором визначаються умови педагогічного керівництва процесом особистісного і професійного становлення студентів, детермінанти перетворення саморозвитку студента в процес активної, усвідомленої зміни особистісного статусу відповідно до його можливостей і потреб.
Посилання
1. Лутай В.С. Філософія сучасної освіти / Лутай В.С. – К. : Магістр-S, 1996. – 256 с.
2. Бердяев Н.А. Человек и машина / Н.А. Бердяев // Вопросы философии. – 1989. – №2. – С.147.
3. Философский словарь / [под ред. И. Т. Фролова]. – М. : Политиздат, 1987. – С. 354.
4. Богомолов А. Сверхзадача образования: Концептуальные подходы к реформированию высшей школы в Украине / А.Богомолов // Персонал. – 1998. – № 4. – С. 77–81.
5. Загвязинский В.И. Проектирование региональных образовательных систем / В.И.Загвязинский // Педагогика. – 1999. – №5. – С. 8–13.
6. Подмазин С.И. Личностно-ориентированное образование: Социально-философское исследование / Подмазин С.И. – Запорожье : Просвіта, 2000. – 250 с.
7. Савченко С.В. Социализация студенческой молодежи в условиях регионального образовательного пространства / Савченко С.В. – Луганск : Альма Матер, 2003. – 406 с.
8. Сериков В.В. Личностно-ориентированное образование / В.В. Сериков // Педагогика. – 1994. – №5. – С.18–19.
9. Бондаревская Е.В. Гуманистическая парадигма личностно ориентированного образования / Е.В.Бондаревская // Педагогика. – 1997. – №4. – С.14.
10. Даль В. Тлумачний словник живої великоросійської мови / В.Даль. – М. : Русявий. яз., 1978– .– (В 4 т. / В.Даль ; Т.3). – 555 с.
11. Селевко Г.К. Педагогические технологии на основе дидактического и методического усовершенствования УВП / Селевко Г.К. – М. : НИИ школьных технологий, 2005. – 288 с.
2. Бердяев Н.А. Человек и машина / Н.А. Бердяев // Вопросы философии. – 1989. – №2. – С.147.
3. Философский словарь / [под ред. И. Т. Фролова]. – М. : Политиздат, 1987. – С. 354.
4. Богомолов А. Сверхзадача образования: Концептуальные подходы к реформированию высшей школы в Украине / А.Богомолов // Персонал. – 1998. – № 4. – С. 77–81.
5. Загвязинский В.И. Проектирование региональных образовательных систем / В.И.Загвязинский // Педагогика. – 1999. – №5. – С. 8–13.
6. Подмазин С.И. Личностно-ориентированное образование: Социально-философское исследование / Подмазин С.И. – Запорожье : Просвіта, 2000. – 250 с.
7. Савченко С.В. Социализация студенческой молодежи в условиях регионального образовательного пространства / Савченко С.В. – Луганск : Альма Матер, 2003. – 406 с.
8. Сериков В.В. Личностно-ориентированное образование / В.В. Сериков // Педагогика. – 1994. – №5. – С.18–19.
9. Бондаревская Е.В. Гуманистическая парадигма личностно ориентированного образования / Е.В.Бондаревская // Педагогика. – 1997. – №4. – С.14.
10. Даль В. Тлумачний словник живої великоросійської мови / В.Даль. – М. : Русявий. яз., 1978– .– (В 4 т. / В.Даль ; Т.3). – 555 с.
11. Селевко Г.К. Педагогические технологии на основе дидактического и методического усовершенствования УВП / Селевко Г.К. – М. : НИИ школьных технологий, 2005. – 288 с.
Опубліковано
2023-06-19
Як цитувати
Сібіль, О. (2023). ОСОБИСТІСНО-ЗОРІЄНТОВАНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПЕДАГОГІВ. Педагогічні науки: теорія та практика, (1), 86-91. вилучено із https://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/article/view/3616
Розділ
РОЗДІЛ I. ЗАГАЛЬНА ПЕДАГОГІКА ТА ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ