ПРОЕКТНА НАВЧАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ ЯКОСТЕЙ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ З ЕКОНОМІКИ
Ключові слова:
проектні технології, проектування, проектна діяльність, професійні якості майбутніх економістів
Анотація
У статті розглянуто можливості проектних технологій та роль проектної діяльності в процесі формування професійних якостей майбутніх економістів.
Посилання
1. Волкова Н. Проблема підготовки майбутніх економістів до управлінської діяльності / Н. Волкова // Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науково-методичний журнал. – 2002. – Випуск 1 (5). – С. 25 – 27.
2. Гіптерс Г. Виховання діловитості і творчості майбутніх фахівців економічного профілю / Г. Гіптерс // Рідна школа. – 2005. – Грудень. – С. 37–40.
3. Енциклопедія освіти / [голов. ред. В.Г. Кремень] ; підгот.: Н.М. Авшенюк та ін. – К. : Юрінком Інтер, 2008. – 1038 c.
4. Загуменнов Ю. Особистісно зоріентовані технології в освіті / Ю. Загуменнов, Л. Шелкович, Г. Шварц // Підручник для директора. – 2005. – С. 36–47.
5. Іванченко А.В. Екологічна освіта – важливий чинник формування особистості старшокласника / А.В. Іванченко // Вісник Житомир. пед. ун-ту. – 2003. – Вип. 13. – С. 13–15.
6. Копил Г.О. Соціальне значення формування професійної культури студентів економічних спеціальностей / Г.О. Копил // Нові технології навчання: наук.-метод. зб. – К. : Наук.-метод центр вищої освіти. – 2004. – Вип. 36. – С. 32–35.
7. Метод проектів : традиції, перспективи, життєві результати : практико зорієнтований збірник / [керівник авторського колективу С.М. Шевцов]; за ред. І.Г. Єрмакова. – К. : Департамент, 2003. – 500 с.
8. Романова Е.С. 99 популярных профессий. Психологический анализ и профессиограммы / Романова Е.С. – СПб. : Питер, 2008. – 464 с.
9. Фомин Н.В. Теоретическая модель конкурентоспособного специалиста / Н.В. Фомин // Инновации в образовании. – 2004. – № 3. – С. 44–47.
10. Ярощук Д. Теоретичне обґрунтування професіограми економіста з позицій ділової комунікації / Д. Ярощук // Педагогическая наука: история, теория, практика, тенденции развития: е-журнал. – 2009. – Вып. №1.
2. Гіптерс Г. Виховання діловитості і творчості майбутніх фахівців економічного профілю / Г. Гіптерс // Рідна школа. – 2005. – Грудень. – С. 37–40.
3. Енциклопедія освіти / [голов. ред. В.Г. Кремень] ; підгот.: Н.М. Авшенюк та ін. – К. : Юрінком Інтер, 2008. – 1038 c.
4. Загуменнов Ю. Особистісно зоріентовані технології в освіті / Ю. Загуменнов, Л. Шелкович, Г. Шварц // Підручник для директора. – 2005. – С. 36–47.
5. Іванченко А.В. Екологічна освіта – важливий чинник формування особистості старшокласника / А.В. Іванченко // Вісник Житомир. пед. ун-ту. – 2003. – Вип. 13. – С. 13–15.
6. Копил Г.О. Соціальне значення формування професійної культури студентів економічних спеціальностей / Г.О. Копил // Нові технології навчання: наук.-метод. зб. – К. : Наук.-метод центр вищої освіти. – 2004. – Вип. 36. – С. 32–35.
7. Метод проектів : традиції, перспективи, життєві результати : практико зорієнтований збірник / [керівник авторського колективу С.М. Шевцов]; за ред. І.Г. Єрмакова. – К. : Департамент, 2003. – 500 с.
8. Романова Е.С. 99 популярных профессий. Психологический анализ и профессиограммы / Романова Е.С. – СПб. : Питер, 2008. – 464 с.
9. Фомин Н.В. Теоретическая модель конкурентоспособного специалиста / Н.В. Фомин // Инновации в образовании. – 2004. – № 3. – С. 44–47.
10. Ярощук Д. Теоретичне обґрунтування професіограми економіста з позицій ділової комунікації / Д. Ярощук // Педагогическая наука: история, теория, практика, тенденции развития: е-журнал. – 2009. – Вып. №1.
Опубліковано
2023-06-19
Як цитувати
Соболєва, С. (2023). ПРОЕКТНА НАВЧАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ ЯКОСТЕЙ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ З ЕКОНОМІКИ. Педагогічні науки: теорія та практика, (1), 91-95. вилучено із https://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/article/view/3617
Розділ
РОЗДІЛ I. ЗАГАЛЬНА ПЕДАГОГІКА ТА ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ