ДОСВІД ТА ПЕРСПЕКТИВИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПЕДАГОГІВ ДО ОРГАНІЗАЦІЙНО-ДОЗВІЛЛЄВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

  • О.В. Турська
Ключові слова: організаційно-дозвіллєва діяльність, професійна підготовка, навчальна практика

Анотація

У статті узагальнюється набутий досвіду та перспективи подальшого розвитку професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів до організаційно-дозвіллєвої діяльності. Автор визначає мету, основні задачі практики, характеризує вміння та навички, які повинні набути майбутні соціальні педагоги.

Посилання

1. Заверико Н.В. Технології практичної підготовки соціальних педагогів / Н.В.Заверико // Наука і сучасність: Збірник наукових праць Національного педагогічного університету ім. М.П.Драгоманова. – К.: НПУ, 1999. – Ч.3. – С.63–69.
2. Заверико Н.В. Практика як основа підготовки соціального педагога / Н.В.Заверико // Наукові записки НДПУ. – Ніжин: НДПУ, 1998. – Вип.1. – С.87–92.
3. Козій М.К. Психолого-педагогічні умови удосконалення педагогічної практики студентів: методичний посібник / Козій М.К. – К. : НПУ, 2000. – 141 с.
4. Кара С. Організація керівництвом педагогічною практикою – важлива умова формування професійної компетентності студентів / С.Кара // Соціальна педагогіка: теорія та практика, 2005. – №2. – С.64–70.
5. Науменко Л.А. С заботой о детях: кратк. метод. рекоменд. / Науменко Л.А., Матвеева В.А., Черепичина О.А. – Запорожье : ЗГГТТ, 2001. – 184 с.
6. Пундик Л.Є. Зміст і форми діяльності студентів як соціальних педагогів у літніх таборах / Л.Є.Пундик // Соціалізація особистості: зб. наук. праць. – К. : НПУ, 2000. – Вип.1. – С.205–211.
7. Стрелецкая Е.К вопросу об особенностях летней педагогической практики / Е.К.Стрелецкая // Alma mater. – 2005. – №2. – С.52–53.
Опубліковано
2023-06-19
Як цитувати
Турська, О. (2023). ДОСВІД ТА ПЕРСПЕКТИВИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПЕДАГОГІВ ДО ОРГАНІЗАЦІЙНО-ДОЗВІЛЛЄВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Педагогічні науки: теорія та практика, (1), 100-103. вилучено із https://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/article/view/3619
Розділ
РОЗДІЛ I. ЗАГАЛЬНА ПЕДАГОГІКА ТА ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ