ДЕЯКІ АСПЕКТИ ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПЕДАГОГІВ ДО ПРАВОЗАХИСНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

  • О.В. Катола
Ключові слова: майбутні соціальні педагоги, правозахисна діяльність, готовність до правозахисної діяльності

Анотація

У статті висвітлено деякі аспекти проблеми формування готовності майбутніх соціальних педагогів до правозахисної діяльності.

Посилання

1. Капська А.Й. Соціальна робота: навч. посіб. / Капська А.Й. – К. : Центр навчальної літератури, 2005. – 328 с.
2. Кічук Я.В. Правова компетентність майбутнього соціального педагога: теорія і практика: [монографія] / Кічук Я.В. – Ізмаїл, 2009. – 232 с.
3. Сластенин В.А. Педагогика: инновационная деятельность / В.А. Сластенин, Л.С. Подымова. – М. : Магистр, 1997. – 221 с.
4. Хекхаузен X. Мотивация и деятельность / Хекхаузен X. – СПб. : Питер; Смысл, 2003. – 512 с.
5. Шульга А.А. Правозащитная деятельность социального педагога / А.А. Шульга // Европа и современная Россия. Интегративная функция педагогической науки в едином образовательном пространстве: Материалы Третьей международной научной конференции, (3–9 мая 2005 г.) Калининград-Варшава. – М.: МАНПО, 2005 – 610 с. – С. 586–591.
Опубліковано
2023-06-19
Як цитувати
Катола, О. (2023). ДЕЯКІ АСПЕКТИ ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПЕДАГОГІВ ДО ПРАВОЗАХИСНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Педагогічні науки: теорія та практика, (1), 135-138. вилучено із https://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/article/view/3627
Розділ
РОЗДІЛ II. ТЕОРІЯ ТА МЕТОДИКА НАВЧАННЯ (З ГАЛУЗЕЙ ЗНАНЬ)