АГРЕСИВНА ПОВЕДІНКА ПІДЛІТКІВ ЯК ПРОЯВ ШКІЛЬНОЇ ДЕЗАДАПТАЦІЇ

  • О.П. Песоцька
Ключові слова: агресія, агресивність, агресивна поведінка, шкільна дезадаптація, соціально-педагогічна діяльність

Анотація

У статті розглядається формування агресивності підлітків в умовах шкільного навчання та особливості соціально-педагогічної роботи з реконструкції індивідуальних якостей особистостей й недоліків поведінки школярів.

Посилання

1. Важковиховуваність: сутність, причини, реабілітація: навчальний посібник для соціальних педагогів та практичних психологів освітніх закладів / [за ред. О.М. Полякової]. – Суми : Університетська книга, 2009. – 346 с.
2. Волканова В. Абетка соціального педагога / В.А. Волканова // Соціальний педагог. – 2011. – №3 (51).
3. Егоров А.Ю. Нейропсихология девиантного поведения / Егоров А.Ю. – СПб. : Речь, 2006. – 224 с.
4. Змановская Е.В. Девиантное поведение личности и группы: учебное пособие / Е.В. Змановская, В.Ю. Рыбников . – СПБ. : Питер, 2011. – 352 с.
5. Кондрашенко В.Т Девиантное поведение подростков / Кондрашенко В.Т. – Мн. : Беларусь, 1988. – 196 с.
6. Федосенко Е.В. Помощь подростку. Полное практическое руководство для психологов, педагогов и родителей / Федосенко Е.В. – СПб. : Речь; М. : Сфера, 2009. – 320 с.
7. Шнейдер Л.Б. Девиантное поведение детей и подростков / Шнейдер Л.Б. – М. : Академический проспект: Гаудеамус, 2077. – 336 с.
Опубліковано
2023-06-19
Як цитувати
Песоцька, О. (2023). АГРЕСИВНА ПОВЕДІНКА ПІДЛІТКІВ ЯК ПРОЯВ ШКІЛЬНОЇ ДЕЗАДАПТАЦІЇ. Педагогічні науки: теорія та практика, (1), 148-151. вилучено із https://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/article/view/3630
Розділ
РОЗДІЛ II. ТЕОРІЯ ТА МЕТОДИКА НАВЧАННЯ (З ГАЛУЗЕЙ ЗНАНЬ)