КОНЦЕПЦІЯ ІНТЕГРАТИВНОГО ПІДХОДУ ДО ПЕДАГОГІЧНОГО ВИКОРИСТАННЯ ОБРАЗОТВОРЧОГО ПРАВОСЛАВНОГО МИСТЕЦТВА В ДУХОВНОМУ РОЗВИТКУ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ

  • В.І. Рашковська
Ключові слова: духовність, духовний розвиток, внутрішній світ особистості, православна аксіологія, православна онтологія, художня православна антропологія

Анотація

У статті наводиться авторська концепція інтегративного підходу до педагогічного використання образотворчого православного мистецтва в духовному розвитку майбутнього вчителя.

Посилання

1. Енциклопедія освіти / [ред. В. Г. Кремінь]. – К. : Юрінком Інтер, 2008. – 1040 с.
2. Карташев А. В. Вселенские Соборы / Карташев А.В. – М. : Христианская лит., 1994. – 832 с.
3. Климент Александрийский. Педагог / Климент Александрийский; пер. с греч. Н.Н. Корсунского, Г. Чистякова. – Афины: Уч.- экумен. центр ап. Павла, 1996. – 291 с.
4. Кронштадский Иоанн. Мысли христианина / Иоанн Кронштадский. – Полтава: Спасо-Преображен. Мгарский монастырь, 1999. – 671 с.
5. Соловьев В. С. Философия искусства и литературная критика / В. С. Соловьев; [вступ. ст. Р. Гальцевой, М. Роднянской]. – М.: Искусство, 1991. – 701 с.
6. Юркевич П. Д. Философские произведения / Юркевич П. Д. – М.: Правда, 1990. – 672 с.
Опубліковано
2023-06-19
Як цитувати
Рашковська, В. (2023). КОНЦЕПЦІЯ ІНТЕГРАТИВНОГО ПІДХОДУ ДО ПЕДАГОГІЧНОГО ВИКОРИСТАННЯ ОБРАЗОТВОРЧОГО ПРАВОСЛАВНОГО МИСТЕЦТВА В ДУХОВНОМУ РОЗВИТКУ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ. Педагогічні науки: теорія та практика, (1), 215-219. вилучено із https://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/article/view/3644