Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Педагогічні науки: теорія та практика
Головна
Про нас
Редколегія
Поточний випуск
Архіви
Для авторів
Рецензування
Рецензенти
Контакти
Пошук
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Home
/
Архіви
/
№ 3 (2025): Педагогічні науки: теорія та практика
№ 3 (2025): Педагогічні науки: теорія та практика
DOI:
https://doi.org/10.26661/2786-5622-2025-3
Опубліковано:
2025-10-20
Весь випуск
Завантажити номер одним файлом
РОЗДІЛ I. ЗАГАЛЬНА ПЕДАГОГІКА ТА ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
ВИЩА ОСВІТА США: ІСТОРИКО-РЕТРОСПЕКТИВНИЙ АНАЛІЗ, ТЕНДЕНЦІЇ ТА СТАТИСТИКА
Л. В. Батюк
9-26
PDF
ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ ДО РОЗКРИТТЯ МЕХАНІЗМІВ РЕАЛІЗАЦІЇ СУПЕРВІЗІЇ В ОСВІТІ
А. В. Курчатова
27-34
PDF
ЕМПІРИЧНИЙ АНАЛІЗ ВІЗІЇ ПЕДАГОГІВ ПРИРОДНИЧИХ ДИСЦИПЛІН ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ ЩОДО СТАНУ ТА ПЕРСПЕКТИВ STEM-ОСВІТИ
Д. О. Фролов, А. П. Гаращенко
35-41
PDF
РОЗДІЛ II. ТЕОРІЯ ТА МЕТОДИКА НАВЧАННЯ (З ГАЛУЗЕЙ ЗНАНЬ)
ЗІСТАВНИЙ АНАЛІЗ КАТЕГОРІЙ ДІЄСЛОВА ІНЖЕНЕРНОЇ КОМУНІКАЦІЇ В УКРАЇНСЬКІЙ ТА ТЮРКСЬКИХ МОВАХ
З. І. Гирич
42-49
PDF
КРИТЕРІАЛЬНИЙ ПІДХІД ДО ФОРМУВАННЯ МОНОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА ЗАСОБАМИ МЕДІАОСВІТИ
О. О. Дубляк
50-54
PDF
РОЗВИТОК СПІВАЦЬКОГО СЛУХУ УЧНІВ У ПРОЦЕСІ ВОКАЛЬНО-ХОРОВОЇ ПІДГОТОВКИ
Р. О. Любар
55-59
PDF
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ВИКЛАДАННЯ ФІЗИКИ УЧНЯМ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ
А. Р. Мандюк
60-66
PDF
ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНО-КОМУНІКАТИВНИХ НАВИЧОК СТУДЕНТІВ ЗВО НА ЗАНЯТТЯХ З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ЗА ПРОФЕСІЙНИМ СПРЯМУВАННЯМ
Н. П. Руденко, Л. П. Боть, В. О. Марценішко
67-72
PDF
ВИВЧЕННЯ РЕВОЛЮЦІЇ ГІДНОСТІ ТА СУЧАСНОЇ РОСІЙСЬКО-УКРАЇНСЬКОЇ ВІЙНИ (2014 – 2024 РР.) У ШКІЛЬНОМУ КУРСІ ІСТОРІЇ ТА ЗНО/НМТ
Г. Ф. Турченко, С. І. Тоцька
73-82
PDF
ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У ПРОЦЕСІ ОВОЛОДІННЯ МОВЛЕННЯМ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ-СЛОВЕСНИКІВ
Л. С. Шевцова
83-88
PDF
ІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ ДО ВИКЛАДАННЯ МИСТЕЦЬКОЇ ТА ТЕХНОЛОГІЧНОЇ ОСВІТНІХ ГАЛУЗЕЙ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ
Л. М. Шульга
89-95
PDF
РОЗДІЛ III. КОРЕКЦІЙНА ПЕДАГОГІКА
ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ЛОГОПЕДИЧНОЇ РИТМІКИ: МІЖДИСЦИПЛІНАРНИЙ ПІДХІД ДО КОРЕКЦІЇ МОВЛЕННЄВИХ ПОРУШЕНЬ
Х. В. Барна, О. І. Чекан
96-102
PDF
РОЗДІЛ IV. ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ
ІННОВАЦІЙНА ФІЗИЧНА ПІДГОТОВКА ДЛЯ ЕКСТРЕМАЛЬНИХ ВИКЛИКІВ: МОДЕРНІЗОВАНИЙ ФУНКЦІОНАЛЬНИЙ БЛОК ДЛЯ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ СЕКТОРУ БЕЗПЕКИ ТА ОБОРОНИ
В. В. Богуславський
103-110
PDF
ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНИЙ СУПРОВІД ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ МЕНЕДЖЕРІВ ІТ-КОМПАНІЙ
Д. С. Вольгушин
111-115
PDF
ОСОБЛИВОСТІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В УНІВЕРСИТЕТАХ СЛОВАЧЧИНИ
М. С. Гадалін
116-121
PDF
РЕЗИЛЬЄНС-ПІДХІД ЯК МЕТОДОЛОГІЧНА ОСНОВА МОДЕРНІЗАЦІЇ ЗМІСТУ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ
О. Г. Гудзенко, О. Л. Фаст
122-131
PDF
ОСОБЛИВОСТІ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ З ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ МАГІСТРІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ ДО ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
А. С. Євтифієв, С. М. Резнік
132-137
PDF
ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ БАКАЛАВРІВ ПРАВА НА ЗАНЯТТЯХ З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ
Г. М. Литвиненко
138-143
PDF (English)
АКТИВІЗАЦІЯ СПЕЦІАЛІЗОВАНОЇ ЛЕКСИКИ У ПРОЦЕСІ РОЗВИТКУ ПРОФЕСІЙНОГО АНГЛОМОВНОГО СПІЛКУВАННЯ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ
Ю. Ю. Пришупа, Л. М. Конопляник, Н. І. Березнікова
144-152
PDF
ОСОБЛИВОСТІ ЕФЕКТИВНОГО ОПАНУВАННЯ ЧИТАННЯ НОТ З АРКУША У ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ МИСТЕЦЬКО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ НА ЗВУКОВИСОТНИХ УДАРНИХ ІНСТРУМЕНТАХ
Г. О. Рало
153-159
PDF
СИСТЕМА ІНШОМОВНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
Л. М. Терлецька
160-167
PDF
НАУКОВО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ РОЗВИТКУ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛІВ З ОРГАНІЗАЦІЇ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ШКОЛЯРІВ
Н. В. Тягло
168-173
PDF
КРИТЕРІАЛЬНИЙ ПІДХІД ДО ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ СПРЯМОВАНОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ЛІКАРІВ
О. Є. Халло
174-178
PDF
КОНЦЕПЦІЯ ФОРМУВАННЯ ЗДАТНОСТІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ДО ТВОРЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В СИСТЕМІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ УНІВЕРСИТЕТУ
Н. О. Чувасова
179-184
PDF
РОЗДІЛ V. СОЦІАЛЬНА ПЕДАГОГІКА ТА ІНКЛЮЗИВНА ОСВІТА
ІННОВАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ У ПРАКТИЦІ СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ В УКРАЇНІ
О. Д. Замашкіна, А. К. Рубан
185-192
PDF
ВІТЧИЗНЯНИЙ ТА ЗАКОРДОННИЙ ДОСВІД СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРОФІЛАКТИКИ КІБЕРСУЇЦИДУ СЕРЕД ПІДЛІТКІВ
О. Г. Лещенко, І. В. Тимчишин
193-198
PDF
РОЗДІЛ VI. ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА УПРАВЛІННЯ ОСВІТОЮ
ПОТЕНЦІАЛ АКАДЕМІЧНОЇ СПІЛЬНОТИ У РОЗВИТКУ ПРОЦЕСІВ МЕМОРІАЛІЗАЦІЇ (НА ПРИКЛАДІ РОСІЙСЬКО-УКРАЇНСЬКОЇ ВІЙНИ)
С. В. Муравська
199-204
PDF
ФОРМУВАННЯ ІНДИВІДУАЛЬНОЇ ОСВІТНЬОЇ ТРАЄКТОРІЇ ЯК НЕОБХІДНОГО СКЛАДНИКА ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В УНІВЕРСИТЕТІ
І. О. Сяська
205-210
PDF
РОЗДІЛ VII. ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ВИХОВАННЯ
РОЛЬ УКРАЇНСЬКОЇ ДИТЯЧОЇ ЛІТЕРАТУРИ У ФОРМУВАННІ НАЦІОНАЛЬНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ
Л. М. Байдюк
211-216
PDF
ОСВІТНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ ВІЙСЬКОВОСЛУЖБОВЦІВ ЗА КОРДОНОМ
О. П. Бартош
217-223
PDF (English)
РОЗДІЛ VIII. ПЕДАГОГІКА ВИЩОЇ ШКОЛИ
ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ ГРАМАТИКИ СТУДЕНТІВ ІНЖЕНЕРНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ У ТЕХНІЧНИХ ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ З РІЗНИМИ РІВНЯМИ МОВНОЇ ПІДГОТОВКИ
О. В. Соловйова
224-228
PDF (English)
РОЗДІЛ IX. ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ОСВІТІ
ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-ЦИФРОВОЇ ГОТОВНОСТІ ВЧИТЕЛЯ ТЕХНОЛОГІЙ ЗАСОБАМИ ЦИФРОВИХ ОСВІТНІХ РЕСУРСІВ
О. В. Невмержицька, М. В. Пагута
229-235
PDF
ДИСТАНЦІЙНІ ТА ЦИФРОВІ ОСВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ
Т. В. Паска
236-243
PDF
ISSN (Print)
2786-5622
ISSN (Online)
2786-5630
Наверх