ЗМІНА РІВНЯ СТІЙКОСТІ УВАГИ СТУДЕНТІВ I ТА III КУРСІВ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ

  • О. М. Кучковський Запорізький національний університет
  • С. О. Сичова Запорізький національний університет
Ключові слова: увага, типи темпераменту, холерик, сангвінік, флегматик, стійкість уваги

Анотація

У статті розглянуто проблеми стійкості уваги в студентів I і III курсів біологічного факультету. Мета дослідження – провести порівняльний аналіз змін рівня стійкості уваги студентів I і III курсів із різним типом темпераменту. Порівняльний аналіз отриманих даних показав, що студенти III курсу загалом краще виконували завдання та мали кращі результати порівняно зі студентами-першокурсниками протягом усього навчального року, що можна пояснити кращою адаптацією до навчання у ВНЗ.

Посилання

ЛІТЕРАТУРА
1. Савченко Т.Л. Особливості розвитку уваги студентів педагогічних ВНЗ різних спеціальностей та етапів навчання : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. псих. наук : 19.00.07 «Психологія» / Т.Л. Савченко. – К., 2005. – 16 с.
2. Коваленко О.В. Механізми уваги [Електронний ресурс] / О.В. Коваленко // Науковий журнал. – 2009. – Режим доступу до ресурсу: http://moyaosvita.com.ua/psihologija/uvaga-fiziologichni-mexanizmi-vidi-i-yakosti-uvagi/.
3. Дидоренко Т.О. Формула темперамента [Електронний ресурс] / Дидоренко Т.О. – 2014. – Режим доступу до ресурсу: http://psychojournal.ru
4. Loukas M.N. The Psychology of Attention / M.N. Loukas, V.S. Germain, A. Gabriel // Psychology. – 2015. – Vol. 24, № 3. – P.141–148.
5. Jagtap P. Effective connectivity of ascending and descending frontalthalamic pathways during sustained attention: Complex brain network interactions in adolescence / P. Jagtap, V.A. Diwadkar // Hum. Brain Mapp. – 2016. – doi: 10.1002/hbm.23196.
6. Owens M. Brooding rumination and attentional biases in currently non-depressed individuals: an eye-tracking study / M. Owens, B. E. Gibb // Cogn. Emot. – 2016. – Vol. 25. – Р. 1–8.
7. Wauthia E. Emotional Processing and Attention Control Impairments in Children with Anxiety: An Integrative Review of Event-Related Potentials Findings / E. Wauthia, M. Rossignol // Front. Psychol. – 2016. – Vol. 7. – doi: 10.3389/fpsyg.2016.05602

REFERENCES
1. Savchenko T.L. Osoblivostі rozvitku uvagi studentіv pedagogіchnih VNZ rіznih specіal’nostej ta etapіv navchannja : avtoref. dis. na zdobuttja nauk. stupenja kand. psih. nauk : 19.00.07 «Psihologіja» / T.L. Savchenko. – K., 2005. – 16 s.
2. Kovalenko O.V. Mehanіzmi uvagi [Elektronnij resurs] / O.V. Kovalenko // Naukovij zhurnal. – 2009. – Rezhim dostupu do resursu: http://moyaosvita.com.ua/psihologija/uvaga-fiziologichni-mexanizmi-vidi-i-yakosti-uvagi/.
3. Didorenko T.O. Formula temperamenta [Elektronnij resurs] / Didorenko T.O. – 2014. – Rezhim dostupu do resursu: http://psychojournal.ru
4. Loukas M.N. The Psychology of Attention / M.N. Loukas, V.S. Germain, A. Gabriel // Psychology. – 2015. – Vol. 24, № 3. – P.141–148.
5. Jagtap P. Effective connectivity of ascending and descending frontalthalamic pathways during sustained attention: Complex brain network interactions in adolescence / P. Jagtap, V.A. Diwadkar // Hum. Brain Mapp. – 2016. – doi: 10.1002/hbm.23196.
6. Owens M. Brooding rumination and attentional biases in currently non-depressed individuals: an eye-tracking study / M. Owens, B. E. Gibb // Cogn. Emot. – 2016. – Vol. 25. – Р. 1–8.
7. Wauthia E. Emotional Processing and Attention Control Impairments in Children with Anxiety: An Integrative Review of Event-Related Potentials Findings / E. Wauthia, M. Rossignol // Front. Psychol. – 2016. – Vol. 7. – doi: 10.3389/fpsyg.2016.05602
Як цитувати
Кучковський, О. М., & Сичова, С. О. (1). ЗМІНА РІВНЯ СТІЙКОСТІ УВАГИ СТУДЕНТІВ I ТА III КУРСІВ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ. Acta Biologica Ukrainica, (1), 93-98. вилучено із http://journalsofznu.zp.ua/index.php/biology/article/view/69