ФОРМУВАННЯ РУХОВИХ ЯКОСТЕЙ УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ: ДИФЕРЕНЦІАЦІЯ ФІЗИЧНИХ НАВАНТАЖЕНЬ ТА УРАХУВАННЯ РІВНІВ БІОЛОГІЧНОГО РОЗВИТКУ

  • Я. В. Жерновнікова
Ключові слова: школярі 5-6-х класів, рухові якості, диференційований підхід, фізичні навантаження, рівні біологічного розвитку

Анотація

У роботі наведені результати педагогічного тестування рухових якостей школярів 5-6-х класів за державними тестами України. Розроблено та експериментально перевірено ефективність методики розвитку рухових якостей учнів основної школи за рахунок диференціації фізичних навантажень з урахуванням рівнів біологічного розвитку.

Посилання

1. Арефьєв В. Г. Педагогічні технології реалізації диференційованого фізичного виховання учнів основної школи. Науковий часопис. Серія 15: Науково-педагогічні проблеми фізичної культури. Київ, 2018. Вип. 5 (99) 18. С. 29–33.
2. Друзь. В. А., Пятисоцкая С. С., Жерновникова Я. В. Основные критерии оценки физического развития и биологического возраста школьников средних классов, осуществляющие дифференцированный подход в процессе физического воспитания. Слобожанський науково-спортивний вісник. 2013. №3. С. 81–85.
3. Жерновнікова Я. В., Пятисоцька С. С. Визначення темпів біологічного розвитку школярів 5-7 класів за допомогою індексу К. Хірата задля реалізації диференційованого підходу у процесі фізичного виховання. Фізична культура, спорт та здоров’я: матеріали XIV Міжнародної науково-практичної конференції, (Харків, 10-11 грудня 2015 р.). Харків: ХДАФК, 2015. С. 274–276.
4. Жерновнікова Я. В., Пятисоцька С. С. Фізичні вправи та рухливі ігри, спрямовані на розвиток фізичних якостей школярів 5-7-х класів з урахуванням темпів біологічного розвитку: методичні рекомендації. Харків: ХДАФК, 2016. 108 с.
5. Сітовський А. М. Фізична працездатність підлітків в умовах диференційованого фізичного виховання з урахуванням темпів їх біологічного дозрівання. Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві. 2009. №1(5). С. 61–65.
6. Фізична культура в школі: навчальна програма для 1-4, 5-9 класів загальноосвіт. навч. закладів. Київ, 2013. 352 с.
Опубліковано
2018-11-27
Як цитувати
Жерновнікова, Я. В. (2018). ФОРМУВАННЯ РУХОВИХ ЯКОСТЕЙ УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ: ДИФЕРЕНЦІАЦІЯ ФІЗИЧНИХ НАВАНТАЖЕНЬ ТА УРАХУВАННЯ РІВНІВ БІОЛОГІЧНОГО РОЗВИТКУ. Педагогічні науки: теорія та практика, (1), 17-22. вилучено із http://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/article/view/1080