МЕТОДИЧНІ ПІДХОДИ ОЦІНЮВАННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНИХ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ У ФОРМУВАННІ НАВИЧОК САМОКОНТРОЛЮ ЗДОРОВ’Я
Анотація
У статті порушено проблему найважливіших нині соціальних завдань вищої освіти,, а саме: визначення найбільш ефективних шляхів та методичних підходів зміцнення здоров’я молодого покоління, забезпечення природних умов їхнього гармонійного розвитку, надання інформації до сучасних підходів до збереження здоров’я. Актуальність та необхідність вирішення проблеми саме формування здоров’язбережувальних знань у процесі освіти студентів обумовлені небезпечними тенденціями постійно прогресуючого погіршення стану здоров’я молодих людей. Проведене тестування здоров’язбережувальних (валеологічних) знань студентів з використанням методик, які складаються з різноманітних питань. Доведено, що різні виші, у процесі викладання навчальних дисциплін, звертають увагу на надання студентам валеологічних знань з метою формування навичок самоконтролю їхнього здоров’я.
Посилання
2. Kabatska O. V. Shaping valeological knowledge in students as a foundation for creating a health-preservingeducational environment in a classical university Educational Studios: Theory and Practice: monograph /edit. I. M Trubavina, S. T. Zolotukhina. Prague-Vienna: Primier Publishing, 2018. S. 253-259
3. Кабацька О. В., Поколодна І. О. Дослідження особливостей оцінювання здоров’язбережувальних знань учнів майбутніми педагогами-валеологами. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб. наук. пр. / редкол.: Т. І. Сущенко (гол. ред.) та ін. Запоріжжя: КПУ, 2017. Вип. 55 (108) С. 187-194
4. Сухомлинский В. А. Избранные педагогические сочинения: в 3-х т. / сост. О. С. Богданова, В. З. Смаль. Москва: Педагогика, 1980. Т. 2. 384 с.
5. Ярмощук О. О. Аналіз технологічних інновацій в сфері спорту. Вісник Кам’янець- Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Кам’янець-Подільський, 2016. Вип. 9. С. 442‒ 453