ПСИХОЛОГІЧНИЙ СУПРОВІД НАСТУПНОСТІ ДОШКІЛЬНОЇ ТА ПОЧАТКОВОЇ ШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
Анотація
Статтю присвячено проблемі психологічного супроводу наступності дошкільної і початкової ланок у системі неперервної освіти. Розглянуто питання необхідності досягнення узгодженості між освітніми технологіями, змістом і методами психолого-педагогічної діяльності. Наголошено на особливій значущості методологічних напрямів дошкільної й початкової освіти, у яких було б ураховано не лише принципи реалізації наступності, а й забезпечено подальший розвиток актуальних аспектів наступності у вихованні особистості в дошкільній та початковій ланках. Висвітлено теоретичні і практичні аспекти діяльності психологічної служби на етапі переходу дітей із дошкільного закладу в початкову школу.
Посилання
2. Божович Л.И. Личность и её формирование в детском возрасте: Психологические исследования / Л.И.Божович. – М. : Просвещение, 1968. – 464 с.
3. Выготский Л.С. Педагогическая психология / Л.С.Выготский. – М. : Педагогика, 1991. – 480 с.
4. Гуткина Н.И. Психологическая готовность к школе / Н.И.Гуткина. – М. , 1993. – 111 с.
5. Задачи и функции психолога в дошкольном учреждении : Руководство для практического психолога / Под общ. ред. Л.А.Венгера. – М. : Педагогика, 1992. – 87 с.
6. Леонтьев А.Н. Психическое развитие ребёнка в дошкольном возрасте / А.Н.Леонтьев // Возрастная и педагогическая психология. – М. : МГУ, 1992. – С. 42-53.
7. Педагогический словарь : в 2-х т. / Гл. ред. Н.К.Гончаров, Н.Д.Казьмин и др. – М. : АПНРСФСР, 1960. – № 2. – 766 с.
8. Пісоцька Л.С. Психологічні фактори наступності дошкільної і початкової загальної освіти / В.І.Войтенко, Л.А.Грицюк, М.І.Каратаєва // Підготовка дітей до школи. Наступність і перспективність – 2002. – С. 18-20.
9. Харченко А. Проблеми наступності та перспективності, шляхи їх вирішення / В.Войтенко, Л.Грицюк, М.Каратаєва // Підготовка дітей до школи. Наступність і перспективність. – Камʼянець-Подільський : Абетка-НОВА, 2006. – С. 15-17.