ВДОСКОНАЛЕННЯ ІНТЕРАКТИВНОГО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ЗАСОБАМИ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПІД ЧАС ФОРМУВАННЯ У МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ СОЦІАЛЬНОЇ СФЕРИ ГОТОВНОСТІ ДО РОЗВʼЯЗАННЯ КОНФЛІКТІВ У ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ

  • С.М. Калаур
Ключові слова: готовність до розвʼязання конфліктів, фахівці соціальної сфери, інтерактивне освітнє середовище, інформаційні технології, інформаційне середовище Мооdlе

Анотація

Актуальність матеріалу, викладеного у статті, зумовлена необхідністю формування готовності майбутніх фахівців соціальної сфери до розвʼязання конфліктів у професійній діяльності. При стандартному підході до організації навчального процесу доволі складно сформувати у студентів високий рівень готовності до зазначеного виду діяльності, тому було прийнято рішення про доцільність впровадження в освітній процес підготовки майбутніх соціальних працівників, соціальних педагогів інформаційних технологій. Такий підхід дозволить вдосконалити інтерактивне освітнє середовище та поглибить теоретичні знання студентів. Основна увага зосереджена на можливості використання інформаційного середовища Moodlе та характеристиці інтерактивних елементів навчально-методичного комплексу для вивчення студентами навчальної дисципліни «Соціальна конфліктологія».

Посилання

1. Буяк Б. Б. Глобалізаційні виклики сучасній університетській освіті / Б.Б. Буяк // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : педагогіка. – 2014. – №2. – С. 3–11.
2. Смоленська О. Є. Поняття культурно-освітнього простору в сучасній педагогічній науці / О. Є. Смоленська // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : педагогіка. – 2014. – №2. – С. 30–35.
3. Ясвин В. А. Образовательная среда: от моделирования к проектированию / В.А. Ясвин. – М. : Смысл, 2001. – 365 с.
4. Давиденко А. Роль соціального середовища у творчості людини / А. Давиденко // Збірник наук. праць. – К., 2004. – С. 57–61.
5. Бітаєв В. А. Людина і соціокультурне середовище: проблема взаємоадаптації / В.А. Бітаєв // Актуальні філософські та культурологічні проблеми сучасності (альманах). – К., 2000. – С. 81–90.
6. Логвін В. Л. Розвиток соціокультурного середовища освітнього закладу в системі діяльності керівника школи Електронний ресурс] / В.Л. Логвін // [Режим доступу http://virtkafedra.ucoz.ua/el_gurnal/pages/vyp7/konf3/Logvin.pdf
7. Пащенко Д. І. Зарубіжний досвід гуманізації соціального середовища та виховання / Д. І. Пащенко. – К. : Знання, 1999. – 208 с.
8. Новиков В. Н. Образовательная среда вуза как профессионально и личностно стимулирующий фактор [Электронный ресурс] / В.Н. Новиков // Электронный журнал «Психологическая наука и образование». – 2012. – № 1 Режим доступа : www.psyedu.ru
9. Мануйлов Ю. С. Средовой подход в воспитании. – 2-е изд., перераб. / Ю. С. Мануйлов. – М. ; Н.Новгород, 2002. – 157 с.
10. Болюбаш Н. Є Створення тестів для інформаційно-освітньої системи на базі електронної платформи Moodle : Навчальний посібник / Надія Миколаївна Болюбаш. – Миколаїв : Вид-во МДГУ ім. П. Могили, 2008. – 68.
11. Романишина О. Я. Теоретичні і методичні основи формування ідентичності майбутніх учителів: теорія і практика : монографія. / О. Я.Романишина– Тернопіль : Астон., 2015. – 360 с.
Опубліковано
2016-05-31
Як цитувати
Калаур, С. (2016). ВДОСКОНАЛЕННЯ ІНТЕРАКТИВНОГО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ЗАСОБАМИ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПІД ЧАС ФОРМУВАННЯ У МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ СОЦІАЛЬНОЇ СФЕРИ ГОТОВНОСТІ ДО РОЗВʼЯЗАННЯ КОНФЛІКТІВ У ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ. Педагогічні науки: теорія та практика, (1), 108-118. вилучено із http://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/article/view/1188