ПРОФЕСІЙНА СПРЯМОВАНІСТЬ ЯК ЧИННИК ПІДВИЩЕННЯ МОТИВАЦІЇ ВИВЧЕННЯ ХІМІЧНИХ ДИСЦИПЛІН СТУДЕНТАМИ-ПЕРШОКУРСНИКАМИ РІЗНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ
Ключові слова:
професійна спрямованість, мотивація, студенти-першокурсники різних спеціальностей
Анотація
У статті розкрито вплив реалізації принципу професійної спрямованості у змісті хімічних дисциплін на мотиваційну сферу студентів-першокурсників. Аналізуються дані діагностики різних особистісних станів студентів спеціальностей «Хімія» та «Екологія, охорона навколишнього середовища та збалансоване природокористування».
Посилання
1. Вікова психологія [Електронний ресурс] / Під ред. В. Є. Клочко. – Режим доступу: http://medbib.in.ua/vozrastnaya-psihologiya782.html
2. Дубовицкая Т. Д. Методика диагностики направленности учебной мотивации / Т. Д. Дубовицкая // Психологическая наука и образование. – 2002. – № 2. – С. 42-45.
3. Дубовицкая Т. Д. Диагностика уровня профессиональной направленности студентов / Т. Д. Дубовицкая // Психологическая наука и образование. – 2004. – №2. – С. 82-86.
4. Одегов Ю. Г. Мотивация персонала : Учебное пособие. Практические задания (практикум) / Ю. Г. Одегов, Г. Г. Руденко, С. Н. Апенько, А. И. Мерко. – М. : Издательство «Альфа-Пресс», 2010. – 640 с.
5. Пакулина С. А. Методика диагностики мотивации учения студентов педагогического вуза / С. А. Пакулина, С. М. Кетько [Электронный журнал «Психологическая наука и образование»] – Режим доступа : http://psyedu.ru/journal/2010/1/Pakulina.phtml
6. Перетятько В.В. Професійна спрямованість методики проведення лабораторних занять для студентів різних напрямів підготовки біологічного факультету / В. В. Перетятько, О. В. Ткачук // Педагогічна освіта: теорія і практика. Збірник наукових праць / Камʼянець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка; Інститут педагогіки НАПН України [гол. ред. Лабунець В.М.]. – Вип. 19 (2-2015). – Ч. 2. – Камʼянець-Подільський, 2015. – С.205-209.
7. Психология состояний. Хрестоматия / [ред. проф. А.О. Прохоров]. – М. : ПЕР СЭ ; СПб. : Речь, 2004. – 608 с.
8. Фіцула М. М. Педагогіка вищої школи: навч. посіб. / М. М. Фіцула. – 2-ге вид., доп. – К. : Академвидав, 2010. – 456 с.
2. Дубовицкая Т. Д. Методика диагностики направленности учебной мотивации / Т. Д. Дубовицкая // Психологическая наука и образование. – 2002. – № 2. – С. 42-45.
3. Дубовицкая Т. Д. Диагностика уровня профессиональной направленности студентов / Т. Д. Дубовицкая // Психологическая наука и образование. – 2004. – №2. – С. 82-86.
4. Одегов Ю. Г. Мотивация персонала : Учебное пособие. Практические задания (практикум) / Ю. Г. Одегов, Г. Г. Руденко, С. Н. Апенько, А. И. Мерко. – М. : Издательство «Альфа-Пресс», 2010. – 640 с.
5. Пакулина С. А. Методика диагностики мотивации учения студентов педагогического вуза / С. А. Пакулина, С. М. Кетько [Электронный журнал «Психологическая наука и образование»] – Режим доступа : http://psyedu.ru/journal/2010/1/Pakulina.phtml
6. Перетятько В.В. Професійна спрямованість методики проведення лабораторних занять для студентів різних напрямів підготовки біологічного факультету / В. В. Перетятько, О. В. Ткачук // Педагогічна освіта: теорія і практика. Збірник наукових праць / Камʼянець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка; Інститут педагогіки НАПН України [гол. ред. Лабунець В.М.]. – Вип. 19 (2-2015). – Ч. 2. – Камʼянець-Подільський, 2015. – С.205-209.
7. Психология состояний. Хрестоматия / [ред. проф. А.О. Прохоров]. – М. : ПЕР СЭ ; СПб. : Речь, 2004. – 608 с.
8. Фіцула М. М. Педагогіка вищої школи: навч. посіб. / М. М. Фіцула. – 2-ге вид., доп. – К. : Академвидав, 2010. – 456 с.
Опубліковано
2016-05-31
Як цитувати
Перетятько, В., & Бойку, О. (2016). ПРОФЕСІЙНА СПРЯМОВАНІСТЬ ЯК ЧИННИК ПІДВИЩЕННЯ МОТИВАЦІЇ ВИВЧЕННЯ ХІМІЧНИХ ДИСЦИПЛІН СТУДЕНТАМИ-ПЕРШОКУРСНИКАМИ РІЗНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ. Педагогічні науки: теорія та практика, (1), 157-163. вилучено із http://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/article/view/1194
Розділ
Articles