ОЦІНЮВАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ СТУДЕНТІВ ЗА 100-БАЛЬНОЮ РЕЙТИНГОВОЮ ШКАЛОЮ В РАМКАХ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ

  • В.В. Перетятько
  • О.В. Ткачук
Ключові слова: контрольно-оцінювальний лист, 100-бальна рейтингова шкала, кредитно-модульна система навчання, педагогічна практика

Анотація

У статті розкривається досвід розробки і впровадження в навчальний процес біологічного факультету ЗНУ кількісних і якісних вимірників результатів діяльності студентів під час педагогічної практики.

Посилання

1. Деликатный К.Г. Преемственность в системе «школа–вуз» / Деликатный К.Г. – К. : О-во «Знание» УССР, 1986. – 48 с.
2. Атаманчук П.С. Оцінювання якості знань студентів з фізики в рамках кредитно-модульної системи навчання / П.С. Атаманчук, О.М. Семерня, Б.А.Сусь // Зб. наук. праць Кам’янець-Подільського державного університету. – Серія педагогічна: Дидактика фізики і підручники фізики (астрономії) в умовах формування європейського простору вищої освіти. – Вип. 13. – Кам’янець-Подільський: Кам’янець-Подільський державний університет. – 2007. – С. 7–11.
3. Програма педагогічної практики / [укладач В.В.Перетятько]. – Запоріжжя, ЗНУ. – 2008. – 10 с.
Опубліковано
2023-06-16
Як цитувати
Перетятько, В., & Ткачук, О. (2023). ОЦІНЮВАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ СТУДЕНТІВ ЗА 100-БАЛЬНОЮ РЕЙТИНГОВОЮ ШКАЛОЮ В РАМКАХ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ. Педагогічні науки: теорія та практика, (2), 139-143. вилучено із http://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/article/view/3583
Розділ
РОЗДІЛ IV. ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ